🎩« 30 »

44.8K 274 1
                                    

" Hi biy ! Muachh ! "
Tia mencium pipi kanan Dyrem sebaik saja dia masuk ke dalam kereta Dyren . Dyren hanya diam .
Tiba' Tia terlihat tangan Dyren yg berbalut itu ,
" Kenape ni biy ? "
tanya Tia . Dia membelek belek tangan Dyren seperti buku .
" X de ape la.  "
jawab Dyren sepatah .
" Abiy buat ape sampai luka' macam ni ? "
tanya Tia. 
" Xde buat ape . "
jawab nya. 
" Kenape ? Biy marah syg ker ? "
tanya Tia . Dia memegang pipi Dyren .
" Dah la . Rimas la . Kau duduk la situ diam' .Aku hantar balik ."
jawab Dyren dingin .
" Biy ... "
panggil Tia .
" Aku cakap duduk jer situ ! X faham ker ? ! "
marah Dyren . Tia terdiam . Air matanya mengalir . Dyren x dak pernah memarahinya sebegini . Dyren memandu keretanya.  suasana di dalam kereta itu sunyi , suram , hanya suara esakan kedengaran.
Nak minta maaf ke x ? Kesian pulak tengok dia nangis macam tu . - Dyren.
Matanya sesekali memandang ke arah Tia yg sedang menangis teresak esak itu.  Tangannya menarik tangan Tia , dipegangnya erat tangan si gadis .
" I'm sorry syg . Biy sebenar nye ... hmm .. "
katanya . Tia memaut erat lengan Dyren .
" Xper . Syg fhm . Biy msti penat kan ? Maafkan syg sebab banyak tanya . "
kata Tia sambil bermain main dgn jari jemari Dyren .
" Hm . Jom kita pergi makan ? "
kata Dyren.  Tia terus mengesat air matanya.  Senyuman terpalit di wajahnya .
" Makan kat mana ? "
tanyanya dengan teruja.  Dyren tersenyum .
" Where did you want to go sweetheart ? "
tanya Dyren. 
" Hurmmmm ... kita pergi tempat yg kita selalu makan tu boleh x biy ? Syg nak makan pasta . "
katanya sambil membuat mimik muka yg comel . Dyren yg sempat memandang ke arah Tia tersenyum ,
" ok syg . "
katanya kemudian . Tia terus memeluk lengan Dyren.  Dia menyandarkan kepalanya di bahu Dyren . Dyren tersenyum. 
Thanks God sbb kurniakan dia untuk hambamu ini  . One day , she will be mine . - Dyren .

" Ahh ! Ahh ! "
desah gadis itu . Tiba' telefonnya berbunyi ,
" Hello ? "
jawabnya sambil punggungnya mendayung batangnya .
" Haa ok ! Nanti aku dtg jumpa kau ! " 
katanya pada si pemanggil.  Perbualan dimatikan.  " sape tu syg ? "
tanya si gadis yg sedang menongeng itu. 
" Xde sape' . kawan i jer ."
jawab Afiq .
" creeeetttttt croottt ! "
" Ahhh! Erghhh ! "
desahnya.  Batangnya sudah menumpahkan airnya didalam lubang dubur si gadis .
" Strtttttr ! Ahh ! "
desah si gadis sambil menjilat tanganya yg bersisa air mani Afiq.  Afiq mencabut batangnya , di suakannya ke dalam mulut gadis itu . Gadis itu menghisap sisa air mani itu dgn rakus .
" Slurrrppp ! Ahhh ! Sedappp air mani u ! "
puji si gadis . Afiq tersenyum. 
" U tengoklah sape yg punya btg . Afiq Zulkanian laa sygg ! "
katanya dengan megah . Dia bangun menuju ke bilik mandi , si gadis mengekorinya dari belakang.  " i nak ikut.  Nak main sekali lagi dengan batang Afiq Zulkanian ni . "
kata si gadis dengan mengoda sambil meramas batang Afiq dengan ghairah . Afiq tersenyum .
" Jom ! "
Mereka berdua akhirnya bertarung sekali lagi di dalam bilik air itu .

Kau Milik Aku . [ COMPLETED ]Where stories live. Discover now