" Mama rasa korang berdua patut berpisah jer . Tengok sekarang , anak mama jadi macam ni . Macam2 dugaan yg datang ! "
kata Puan Rose. Tia tersentak ,
" Maa , please ....jgn pisahkan Tia dengan Dyren ... Tia x boleh tanpa dia maaa ... Please maaa "
kata Tia merayu sambil memeluk kaki Puan Rose . Puan Rose terasa sebak melihat keadaan Tia yg sebegitu .Dia jugak x mahu semua ini berlaku , namum apakan daya , hatinya terluka melihat anak nya begitu .
Puan Rose meminta Tia untuk berdiri ,
" Tia , mama pun x nak keadaan ni berlaku , mama x sanggup tengok anak mama menahan kesakitan . Tolong tia , lepaskan Dyren . "
kata Puan Rose . Tia terduduk , dia menangis . Dia bangun menghampiri tubuh Dyren yg kaku diatas katil itu , dia memeluk erat lelaki itu .
" Cepat sembuh biey ... Nanti kita kahwin ... I will wait for you ... "
katanya dalam esakan . Shila mendekati Tia , dia membawa Tia pergi dari situ . Puan Rose bersandar pada bahu suaminya sambil menangis ." Sabar tia ... Kami pun xmahu semua ini berlaku . Puan tu sygkan Tuan Dyren , sebab tu dia buat macam ni ."
kata Shila sambil menenangkan Tia . Tania duduk disebelah kanan Tia ,
" Tia , kita doakan jer Dyren semoga cepat sembuh . After that , everything will be fine like before . "
kata Tania . Tia memeluk Tania ,
" saya xnak berpisah dengan Dyren ... Saya syg dia kak ... "
katanya .
" akak tahu , kami semua tahu kamu sygkan dia , tapi untuk kebaikan Dyren , kamu jauhkan diri dari dia dahulu ... "
kata Tania .
" Akak , Shila , tolong jagakan Dyren untuk saya ... bagitahu saya tentang keadaan Dyren dari semasa ke semasa . Please kak ... Shila ... "
kata Tia sambil mengengam erat tangan Shila dan Tania . Mereka berdua mengangguk . Mereka bertiga berpelukan ." Kitaorang dah buat report polis . Polis akan siasat siapa dalang semua ni . Suspek utama Afiq , sebab tadi masa abang awk beri keterangan , dia cakap masa dia gaduh dengan Afiq tentang gambar haritu , Afiq nampak macam masih x puas hati dengan Dyren . "
kata Eric kepada Tia , Tania dan Shila . Tristan dan Dylan hanya berdiam .
Tia memandang Tristan ,
" Ini semua salah abangg ! Kalau abang x menyebelahi setan tu , benda ni x kan jadi ! "
marah Tia sambil memukul mukul Tristan . Tania dan Shila terkejut dengan tindakan Tia .
YOU ARE READING
Kau Milik Aku . [ COMPLETED ]
Romance🔞🔞 Kisah yg mempunyai unsur' 🔞 dan percintaan yg mempunyai pelbagai rintangan. [ Done ! ] #3rd book in amsyard's universe. #wattpad2019