🎩«31»

45.2K 310 4
                                    

" hmmmm biyyy ... ahhh ... "
desah Tia ketika Dyren meramas gunungnya . Dyren meminta Tia untuk baring menyenget , dia kemudiannya ikut sama tapi di belakang Tia , dia perlahan lahan memasukkan batangnya dari belakang .
" ahh ! sakit biy ... "
kata Tia . Dyren berhenti , dia mengeluarkan batangnya. Dia menindih badan Tia ,
" sorry syg abiy skitkan syg ... kita buat dari depan oky ? "
kata Dyren sambil tersenyum , Tia mengangguk . Perlahan lahan kakinya dibuka luas tanda dia menerima batang Dyren didalam lubang nikmatnya . Perlahan lahan batangnya tenggelam di dalam lubang nikmat Tia , dia mendayungnya perlahan sambil tangan dan bibirnya bekerja .
" Shhhhtttt... ahhh ! ahh ! "
desah Tia kenikmatan.  Dia memagut bibir Dyren dengan kasar ,
" ummphhh ermmmmphhh ! "

" Dyrenn ! "
panggil Eric dari luar rumahnya . Dyren berhenti seketika ,
" Time ni pulak dia nak datang . "
kata Dyren.  Tia tertawa kecil ,
" Biy pergila buka pintu dulu ."
kata Tia .
" Xnak laaa .biy nak teruskan ... "
katanya . Tia tersenyum . Dyren melanjutkan permainannya.
" Haishh ! Nampaknya dia xde kat rumah ni . Hmm . mungkin dia keluar kot.  "
kata Eric .
" Dyren ! Aku balik dulu ! "
jerit eric.  Dyren berhenti seketika lagi , dia ketawa .
" Jahatla biy buat Eric macam tu. "
kata Tia .
" Xper ! Sekali sekala demi anak burung ni ."
kata Dyren . Dia mendayung kembali batangnya didalam lubang nikmat Tia. 

" Syg ! "
panggil Dyren .
" Dapur ! "
jawab Tia . Dyren memeluk Tia dari belakang .
" Biy ! "
kata Tia.  Dyren mencium leher Tia .
" Ermphh ! "
desah tia . Dyren tersenyum. 
" Nak lagi ker ? "
tanya Dyren . Tia mengangguk . Dia menarik tangan Dyren lalu meminta Dyren duduk di atas kerusi . Tia perlahan lahan membuka blousenya , ikatan tuala mandi Dyren dibuka , batang Dyren terpacak .Tia perlahan lahan naik ke atas Dyren , batang Dyren dimasukkannya ke dalam lubangnya. 
" Ahhh ! Hmphhh ! "
desahnya sambil menaik turunkan badannya.  Batang Dyren tenggelam timbul tenggelam timbul didalam lubang Tia . Dyren menyusui gunung Tia . Tia mengoyangkan punggungnya dengan ghairah .
" Ahhh ! Ahhh ! Shhhtttt ! Sedappp biyyy ! "
desahnya. 
Selepas beberapa lama bertarung , akhirnya mayonis Dyren keluar didalam lubang syurga Tia . Tia bangun , Dyren tersenyum .
" Xpernah biy nampak syg seghairah ni . "
katanya lalu menyimpul kmbali tualanya . Tia tersenyum dan menghampiri Dyren ,
" sekali skala xper kn ? besides ... i'm addicted to it ..."  
katanya dengan mengoda. Dyren ketawa . Mereka kemudiannya makan bersama. 

Kau Milik Aku . [ COMPLETED ]Where stories live. Discover now