" Hi Tia ! "
sapa Afiq . Tia hanya tersenyum kelat .
" kenape ? "
tanya Afiq . TIa mengelengkan kepalanya.
" Anything ? "
tanya Afiq .
" No . "
jawab Tia sepatah . Afiq mengangguk .
" Go out ?"
tanya Afiq ,
" No."
jawab Tia . Wajahnya sedikit pun x dak memandang Afiq . Hatinya sakit dan marah terhadap kelakuan Afiq yg memerangkap Dyren dan Rania . Kalau dia x bertanya pada Eric dan Shila , mungkin sampai hari ni dia x akan tahu perbuatan keji Afiq dan abangnya .
" Tia ? "
panggil Afiq .
" Hm . "
jawab Tia . Afiq yg mulai berasa geram itu mebghentakkan meja membuatkan Tia terkejut .
" Awk ni apasal ha ?! Sekejap okay sekejap x ! Saya ni macam tunggul depan awk ! Kalau.Dyren bukan main lagi awk layan dia , dgn saya susah sangat ! Kenape tia ?!."
marah Afiq . Tia bangun ,
" sebab dia x macam awk yg kotor daripada binatang ! "
marah Tia balik . Afiq terkedu ,
" Wh-what did you mean -?
tanya Afiq . Mukanya mulai cuak , dia tergagap .
" awk dan abang saya yg rancang senua ni kan ? "
tanya Tia .
" rancangan ape ? "
Tanya Afiq .
" jgn buat2 bodohlah Afiq ! Both of you are same ! "
marah tia . Afiq mendiamkan dirinya .
" kenape diam ?! Dah mengaku salah ?!"
marah Tia lgi .
" No tia , listen to me please . Sya buat semua tu sebab sya msih sygkan awk , sya nak kita macam dulu lagi . Like ... Like the first time we meet and fall in love tia ... "
kata Afiq menagih simpati .
" kalau awak syg , awk xkan curang dengan saya dulu ! Awk xkan pukul sya ! Awk xkan tengking2 sya ! Besides , awk bertuankan nafsu ! You dont love me , you love my body afiq ! "
Marahnya . Afiq diam , dia hilang kata2 .
" Afiq , kita dh x da apa2 . So , please , let me go . Klau awk sygkan sya , awk lepaskan sya ..bkan jodoh awak dengan sya Afiq . Tolong , tolong jgn ganggu hubungan sya dengan Dyren . I do love him so much than you . Please afiq... ."
kata Tia . Afiq memandang Tia ,
" ya , you're right . I should let you go . Tapi , sya akan buktikan yg dia x lyak utk awk Tia ! You should be mine ! Not him ! "
katanya dan berlalu pergi dgn keadaan yg marah .
Tia menangis ,
" i need youu Dyrenn ... Where are youuu ... ? "
YOU ARE READING
Kau Milik Aku . [ COMPLETED ]
Romance🔞🔞 Kisah yg mempunyai unsur' 🔞 dan percintaan yg mempunyai pelbagai rintangan. [ Done ! ] #3rd book in amsyard's universe. #wattpad2019