" Siall ! "
marah Afiq seorang diri sambil mendail nombor telefon seseorang .
" Angkattt laaaa sialll ! fuckk !! "
dia menghempaskan telfonnya di atas katil .
" Cilake kau Rania ! Mana kau pergi sundal ?! "
marahnya sambil meraup kasar rambut belakangnya. Dia duduk di birai katil , bebola matanya merah menyala bak api kemarahannya.
" Kalau aku dapat kau , mampus kau ! "
katanya lalu bangun dari situ .Rania terkulai lemas selepas beberapa jam bertarung. Eric yg masih gagah itu kelihatan sedang mendayung batangnya , sesekali dia menerokai setiap sudut tubuh Rania itu.
" Ahhhh ... ahhh ... "
desah Rania perlahan . Eric melumat bibir Rania ,mereka bermandikan peluh .
" Erghhhhh ! "
desah Eric setelah batangnya itu mengeluarkan air maninya .
" Ahhh .... umphhhh ... ahhhmph .. "
desah Rania kemudiannya. Eric mengucup dahi Rania dengan penuh kasih sayang. Dia mencabut batangnya lalu baring di sebelah Rania. Rania memandang ke arah Eric yg masih tercunggap cunggap itu ,
" I love you tuan ... "
ucap Rania lalu memeluk Eric . Eric yg terkejut pada mulanya hanya membiarkan saja.
" Did you really mean it ? "
tanya Eric . Rania bangun dan duduk menghadap Eric ,
" Yes . Saya ... sayangkan tuan ... "
katanya . Eric tersenyum ,
".Thanks God ! Akhirnya awk dh terma saya . "
kata Eric lalu bangun dan duduk menghadap Rania. Tangan Rania digenggamnya ,
" Saya janji akan jaga awk . "
kata Eric . Rania lalu memeluk Eric .
" Thanks tuan ... "
kata Rania .
" Eppp ... don't call me tuan , you are mine now. "
kata Eric .
Mereka berdua akhirnya tertidur ." Hey bro ! "
sapa Eric sebaik saja dia masuk ke dalam bilik ofis Dyren. Eric melabuhkan punggungnya di kerusi hadapan Dyren .
" amacam ? "
tanya Dyren . Eric memberikan signal " 👍 "
kepada Dyren . Dyren ketawa.
" X lama lagi company ada mngadakan event untuk family . "
kata dyren.
" Nicerrr ! Bila tu ? "
tanya Eric.
" This weekend ."
jawab Dyren.
" Cantekk ! malam ker ? "
tanya Eric . Dyren mengangguk.
" Kita buat kat dewan besar hotel kita . 225 tables for all staff and their family . "
kata Dyren.
" Ok boss . "
jawab Eric ." Kau pergi mana beberapa hari ni ?! "
tengking Afiq . Rania diam sambil menyikat rambutnya.
" Hey ! Aku tanya jawab la ! "
marah Afiq . Rania masih diam .Afiq menghampiri Rania lalu menarik rambut Rania. Rania mengaduh kesakitan.
" Kau pergi mana ?! "
tanya Afiq.
" Lepasslahhh ! Sakitt ! "
jerit Rania.
" Tahu sakit ... dah tu jawab la bila aku tanya sundal ! "
marah Afiq. Air mata Rania mengalir .
" Cakap cepat ! "
marah Afiq lagi .
" Saya balik kampung ! "
marah Rania balik sambil teresak esak.
" Yer ker ?! kau jangan nak tipu aku la ! "
kata Afiq .
" lepaslaa afiqq ! "
tengking Rania. Afiq ketawa ,
" Ha ha ha ha ! Btw , aku nampak kau ni makin seksi la ! Bangun pulak batang aku tengok kau ! Sini kau ! "
kata Afiq lalu menarik Rania ke katil. Tubuh Rania ditolak kasar , Rania menangis . Dia ingin melarikan diri , tapi Afiq tangkas lalu menampar pipi Rania. Afiq menangalkan pakaiannya , dia menindih tubuh Rania , pakaian Rania ditarik kasar sehingga terkoyak . Panties Rania dilucutkannya , dia lalu serta merta menghunus batangnya ke dalam pussy Rania . Rania meronta ronta , Afiq menghentak batang nya dengan kuat ke dalam rahim Rania. Rania menangis , Afiq mendayung dengan laju dan kasar . Rania yg xdak mampu melawan Afiq itu hanya membiarkan saja tubuhnya diratah oleh manusia durjana itu dengan tangisannya .
YOU ARE READING
Kau Milik Aku . [ COMPLETED ]
Romance🔞🔞 Kisah yg mempunyai unsur' 🔞 dan percintaan yg mempunyai pelbagai rintangan. [ Done ! ] #3rd book in amsyard's universe. #wattpad2019