" Shila ? "
panggil Eric .
" Yes ? "
Shila menjawab dengan senyuman manja . Eric menghampiri Shila . Shila ke belakang .
" Ahh !"
Shila terjatuh kerna terlanggar hujung sofa . Eric terus menindih tubuh Shila. Dia tersenyum memandang Shila . Shila menutup wajah .
" malu ker ? "
tanya Eric . Shila mengangguk pelahan . Eric bangun lalu dia mengendong tubuh Shila dan meletakkannya di atas sofa panjang . Eric perlahan lahan mendekatkan wajahnya dengan Shila , dia mencium bibir Shila. Shila merangkul erat leher Eric . Tanpa terasa , bibir mereka bergelutan.
" Hmphhhhh "
desahan yg keluar dari mulut Shila . Perlahan lahan kancing bajunya dibuka oleh Eric . Shila hanya membiarkan saja. Kancing bra Shila dibuka , branya dilucutkan dari badannya . Eric lalu mencium puting teteknya dengan lembut membuatkan Shila menjadi ghairah . Eric mengentel puting tetek Shila , dihisap , diuli , diramas dan digigit sehingga meninggalkan bekas pada bahagian tetek Shila yg bersize 34C itu .
" Hmphhhh ... ughhh .."
hanya itu saja yg keluar dari mulut Shila . Tanpa disedari , pakaian mereka sudah terlepas daripada badan mereka berdua . Eric perlahan lahan turun ke celah kangkang Shila . Dielusnya lembut pussy Shila yg halus tanpa bulu itu . Diciumnya dan diusap usapnya dengan lembut membuatkan Shila mulai xdak keruan .
" Ahhhh ! Pleasee lickk mee ! Ahhh ! "
raung Shila . Eric tersenyum lalu dia menjulurkan lidahnya ke dalam lubang pussy Shila . Dia mula mengejarkan tugasnya sehinggalah si gadis mencapai klimaksnya .
" Ericcc ! Hmpphhh ! "
desah Shila sambil memegang kuat sarung sofa itu.
Eric bangun , dia mengangkangkan kaki Shila , kedudukan Shila dibetulkannya . Perlahan lahan batangnya dielus lembut lalu dimasukkannya ke dalam pussy Shila . Shila mulanya mengerang namun lama lama dia mendesah kesedapan .
Eric mendayung batangnya keluar masuk keluar masuk . Posisi dia melutut dihadapan Shila yg terduduk mengangkang diatas sofa itu memudahkan dia untuk meramas tetek Shila .
" Ahh ! hmphhhh besarrrrr ! Strttttttrr.. seeeeedapppp ! "
desah Shila . Eric tersenyum kehebatan batangnya dipuji oleh gadis yg ditawannya . Dia menghentakkan batangnya dengan dalam lagi dan laju membuatkan tetek Shila bergoncang mengikut rentak dayungannya .
" Ahhhh! Sedapppp kemutan u Shilaaa ! Arghh! "
desah si Eric . Setelah beberapa lama bertarung , batang Eric mulai berdenyut denyut . Shila yg perasan akan perubhan wajah Eric bersuara ,
" Keluarrrr dalammm jerrr ! Ahhh ! Sedapppp! "
Eric terus mendayung batangnya sehingga keluar lah air maninya didalam lubang Shila. Berdas das tembakan yg dilepaskan oleh batang Eric didalam rahim Shila . Eric kemudiannya mencabut batangnya keluar lalu menyamping tuala dipinggangnya . Dia terkejut kerna mendapati Shila sudah hilang daranya terlebih dahulu sebelum dia menebuk lubang Shila .
" u memang dah xde dara ker selama ni ?"
tanya Eric . Shila mengangguk .
" Siape yg tebuk u dulu sebelum i ? "
tanya Eric .
" Abang saya. "
jawabnya dengan nada suara yg lirih seperti orang yg ingin menangis . Eric menghampiri Shila lalu memeluknya .
" Shhh ... "
katanya . Eric meminta Shila menceritakan semuanya kepadanya. Satu persatu tentang Shila terungkai.
YOU ARE READING
Kau Milik Aku . [ COMPLETED ]
Romance🔞🔞 Kisah yg mempunyai unsur' 🔞 dan percintaan yg mempunyai pelbagai rintangan. [ Done ! ] #3rd book in amsyard's universe. #wattpad2019