🎩64

33.8K 229 3
                                    

" Ahh ! Ermphhhh ! "
desah Tia . Tangannya melingkari leher Dyren , Dyren mencium bibir Tia .
" Ahh ! Abieyyy .... strtttrr ... Ahh ... Pleaseee ! "
erangnya lagi . Dyren merodok rodok lubang Tia dengan laju . Beberapa minit kemudian , Dyren mengetap bibirnya ,
" Ahhh ! Ughhh ! "
desahnya . Dia rebah di atas badan Tia , leher Tia diciumnya ,
" Abiiey penat ker ? Sorry ... "
kata Tia . Perlahan lahan Dyren bangun , dia mencabut batangnya . Dia baring disisi Tia , Tia memeluk Dyren .
" X lama lagi kita dah nak kahwin , maafkan  sya sebab x dpat jaga mahkota syg sampai hari bahagia kita . "
kata Dyren .Jari jemari Tia menari diatas dada Dyren ,
" Abieyy ? Can i ask something ? "
tanya Tia .
" hm . Tanya lah ."
jawab Dyren sambil tangannya membelai rambut Tia .
" Abiey ... Abiey masih tetap sayangkan sya walaupun abiey tahu yg sya dah kena rogol dengan Afiq ? "
tanya Tia . Dyren diam , klau ikutkan hatinya yg sakit itu , dia x mau memaafkan Tia dan Afiq . Namun selepas dia memikirkan semula dan menyiasat tentang perkara , hatinya terbuka utk memaafkan Tia dengan ikhlas .
" kenape diam ? "
Tanya Tia .
" Hm ? Ouh ... "
jawab Dyren . Tia kemudiannya duduk bersandarkan bantal dibelakang .
" ape yg hm ? Mksd nye abiy x maafkan syg ? "
kata Tia . Dyren bangun , duduk bersila menghadap Tia , jari Tia digengamnya 
" No ... Biy dh maafkan syg ... Ikhlas . Sya redha dengan apa yg jdi sepanjang pertunangan kita . Sya thu itu bkan slh syg , sebaliknya slh Afiq sebab dia masih tergila gilakan syg sampai dia sanggup buat macam tu kat syg . And slh sya juga , sebab x jaga syg dengan baik . You know , in deep of my heart ... there is only Tia Helena here . No matter what happens between us , please stay . Dont ever try to leave each other okay syg ? "
kata Dyren sambil mengusap lembut pipi Tia . Tia mengangguk .
" me too abiey . Lepas ni sya jnji , klau nak.keluar mana2 , sya akn inform abiey dulu . I wont never leave you abiey ... Cause i'm love you deeply . "
kata Tia lalu mencium bibir Dyren , pelahan lahan tangan Tia memegang batang Dyren . Dia mengurut batang itu dengan lembut sambil bibirnya melumat bibir Dyren . Dyren meramas kedua dua gunung Tia , sesekali tangan kanannya menyentuh bahagian pussy Tia . Jari tengahnya perlahan lahan memasuki lubang Tia , lalu keluar masuk keluar masuk didalam pussy Tia . Tia mendesah , ciuman mereka terlerai .Tia membuka luas kakinya , badannya terlentik lentik saat jari Dyren merodok masuk ke dalam lubangnya .
" ssstrrttttt ahhhh ! Ahhhh ! Erghhhh ! Emrphhhh ! "
desah Tia . Dia terbaring lemah , Dyren hanya tersenyum sambil menjilat jarinya tadi .
" sedapp air syg ... "
kata Dyren . Dyren kemudiannya bangun dan melutut dihadapan pussy Tia , kepalanya diturunkan , lidahnya dijelur , dia menjilat pusyy Tia . Dari luar hingga ke dalam biji kelentit Tia dirodoknya dengan lidahnya . Punggung Tia terangkat angkat tatkala Dyren memperlakukannya seperti itu .Bibirnya diketapnya , Dyren semakin ghairah apabila melihat aksi Tia seperti itu , lidahnya semakin galak mencucuk cucuk lubang Tia .
" Ahhh ! Abieyyyy ! Arghhh ! Strtttttt ... Sddapp... Strrtrr ... Ahh ! "
desah Tia setelah mencapai klimaksnya untuk kali yg ketiga . Dyren menghisap habis sisa air Tia itu .

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Kau Milik Aku . [ COMPLETED ]Where stories live. Discover now