" Tia ! Tiaa ! "
panggil Eric . Tia menoleh . Eric sudah tercunggap cunggap dihadapan Tia .
" ada apa Eric ? "
tanya Tia .
" fuhhh ! Kejap . "
kata Eric . Dia mendongak memandang wajah Tia , dia tersenyum .
" No wonder la Dyren jatuh cinta . Bidadari rupanya ... "
Kata Eric memulakan bicara . Tia mengerutkan dahinya .
" oh ! Sorry sorry . "
kata Eric sambil tertawa .
" Hey , coffee ? "
pelawa Eric .
" hmm sure .."
Jawab Tia . Mereka kemudiannya berjalan seiringan menuju ke kereta Eric ." Eric , is there anything that you want to say to me ? "
tanya Tia . Eric meletakkan cawan nya perlahan lalu memandang Tia ,
" So , Tia . Well , saya x da benda nak cakap , cuma ada sepatah dua patah perkataan jer nak bagitahu . "
katanya sambil tersenyum .
" what is it ? "
tanya Tia .
" Dyren is missing you . "
kata Eric .
" Then what ? Bukan ker dia dah sedap2 tidur dengan perempuan lain , why must miss me ? "
kata Tia . Eric tertawa .
" dia tidur dengan perempuan lain eh ? Its so funny Tia . You know what ? Klau dia ada tidur dengan perempuan lain , my cousin will not be like this ! "
tengking Eric sambil menghempaskan telefon nya diatas meja . Tia mengambil telefon Eric , sebuah video dimainkan . Dia terpaku apabila melihat keadaan Dyren didalam video itu .
" Kalau dia tidur dengan perempuan lain , dia xkan macam ni . And he will not thinking about you and missing you deadly .Kalau memang betul dia tidur dengan perempuan , malam tu dia xkan kejar awak . And of course dia akan sambung balik game dia yg tgendala dengan perempuan tu malam tu . But he is not that type of man , Tia ."
kata Eric . Tia memandang Eric ,,
".ini semua lakonan korang kan ? Dah la Eric , jangan cuba nak pujuk saya dengan video yg mintak simpati ni . I dont believe it ! Its just a waste of time ! Besides , i dont love him anymore ! "
marah Tia .
" You re lying ! You love him ! Awak ego . Xnak mengaku . Disebabkan awak rasa awak terluka kerana peristiwa itu . Awak pkir awak sorang jer yg terluka ? Habis dyren ?! Dia xterluka ? "
kata Eric .
" pandai buat pandailah tanggung ! Dahlah , saya malas nak bincang hal ni . He is nothing ! "
kata Tia lalu bangun dari kerusi itu ,
" kenapa awak hukum dia sampai macam ni ? X de sedikit pun ker kat ruang hati awak tu terselit nama dyren ? Jgan sampai awak kehilangan dia Tia . "
Air mata nya mengalir mendengar kata2 Eric . Kakinya digagahkan jua untuk pergi dari situ . Eric hanya meraup kasar rambutnya .
" Maafkan aku dyren , aku gagal kembalikan Tia pada kau lagi . "
YOU ARE READING
Kau Milik Aku . [ COMPLETED ]
Romance🔞🔞 Kisah yg mempunyai unsur' 🔞 dan percintaan yg mempunyai pelbagai rintangan. [ Done ! ] #3rd book in amsyard's universe. #wattpad2019