🎩 57

32.1K 241 6
                                    

" Bangsatt ! Macam mana kau boleh tahu ?! "
jerit nya seorang diri di dalam bilik . Tangannya menghentak meja . Matanya merah bernyala , marah , benci , dendam , semua ada padanya .
" Aku ingatkan kau akan tinggalkan mamat tu , tapi masih juga kau terima dia balik ! Kalau dengan aku dulu , bukan main susah kau nak maafkan ! Siall ! "
marahnya . Tiba2 dia ketawa sendri ,
" Itsokay Afiq , kau kan brilliant ! Kau boleh hancurkan hubungan diaorg sampai Tia benci kat mamat tu ! HHAHAHAHAHAHHAHHAHHA ! "
katanya . Tangannya pantas mencapai telefonnya , dia mendial nombor seseorang ,
" Hello , malam nanti aku nak kau jumpa aku kat tempat biasa . Aku ada kerja untuk kau . "
katanya .
" the game is begin again Tia syanggg ... Wait for me syanggg ... I'm gonna cum inside you and your beloved future husband ! HAHAHAHAHA !
Tia ... Tia ... Tia ... "
katanya persis seorang lelaki yg pyscho .

" Awk ? "
panggil Tania . Dylan tersentak lalu menoleh dengan senyuman manis diwajahnya .
" yes ? Anything to share sweetheart ? "
tanya Dylan sebaik saja Tania mengambil tempat duduk dihadapannya .
" No . Just tadi tengok awk termenung je ..."
kata Tania . Dylan memandang.wajah bakal isterinya dihadapannya itu sambil tersenyum ,
" I miss you so much babyy ... "
kata Dylan . Tania tertawa ,
" pelik la awk ni .kan baru je jumpa petang tadi , sekarang rindu plak "
katanya .
" I miss you too husband "
tambahnya lagi sambil mencubit pipi Dylan . Mereka berdua ketawa .
" Lagi seminggu kta dah nak kahwin , so i guess that you are ready to be my queen right ? "
tanya Dylan . Tania tersenyum lalu mengenggam tangan Dylan ,
" saya dah lama ready . Saya dah ready utk kejutkan awk bangun pagi , masak untuk awk , cuci pakaian awk , jaga rumah , jaga our baby , jaga mama dan papa awk , i am ready for that darling . "
Dylan mengusap lembut pipi Tania ,
" Sya harap , kita akan kekal sampai ke tua . Sampai kita dah ada cucu dan cicit ... "
katanya . Tania mengangguk .
"Hmmmmmmmm syanggg ...."
kata Dylan .
" kenape ? "
tanya Tania .
" Kita ' main ' jum ? Hehe "
kata Dylan . Tania mencubit tangan Dylan dengan kuat ,
" aduhhh ! "
" eeeeiii gatal nyerrrr ... "
kata Tania .
" alaaa sekali sekala x per kan ? Hehe ... "
kata Dylan .
" No . Hari ni x dapat . "
kata Tania .
" kenape ? 😞 "
Dylan membuat muka sedihnya .
" sya bendera merah hari ni sygg . So xdpat ... "
kata Tania .
" aloooooo .... Hmmmm 😞 "
kata Dylan .
" ringan2 xboleh ? "
tanya Dylan x puas hati . Tania mengelengkan kepalanya . Dylan membuat muka sedih , Tania tertawa . Dia memegang pipi Dylan ,
" future husband , nanti lepas kahwin , awk nak tiap2 hari pun saya boleh bagi , awk nak buat apa pun kat saya , awk buatlah abangg sygg ... But not today , hari ni bukan rezeki awk .sabarrr eh babyy boyy ? Seminggu jer lagi okay ? "
pujuk Tania .
" hmm yerlahhh sygggg ... Tapi , sya xnak lah kerjakan awk tiap2 hari , nanti kesian awk letih ... Kan ? "
kata Dylan . Tania mengangguk sambil membuat muka manjanya ,
" tapi ... sya nak kerjakan awk tiap2 jam lah ... Macam tu , awk x letih . Hehehe "
katanya nakal .
" amboii , awk ingat sya ni ape , nak tiap2 jam , habistu xpyh mkanlah ? Xpyh msak , xpyh cuci bju , xpyh tidur . "
kata Tania mula membebel . Dylan hanya ketawa .
" Sorry sygggg ... Dah syg ni seksi sangat , cantik sangat , manalahh kanda ni nak tahan wahai dinda sygg ... "
kata Dylan .
" mengade ngade dia ni . Jum balik .. Dah lewat ni , kang marah pulak mak mertua kanda nanti . "
kata Tania . Dylan tertawa ,
" jum dinda ku , kita balik beradu . "
katanya dengan tawanya .

Kau Milik Aku . [ COMPLETED ]Where stories live. Discover now