🎩« 12 »

66.8K 493 4
                                    

" Lepas dia ragut virgin awak , awak larikan diri dari rumah tu ? "
tanya Eric . Shila mengangguk .
" Then abang awak ? "
" Dia dah ditangkap oleh polis sebab didapati terlibat dengan kes dadah ."
jelas Shila.
" Macam mana awak boleh jumpa dengan Dyren dan kerja dengan dia ? "
tanya Eric lagi .
" Masa tu Tuan Dylan yg jumpa saya dekat tepi jalan then bawa saya pergi hospital . Saya ceritakan segalanya kepada mereka sekeluarga . Keluarga mereka menerima baik kedatangan saya mereka benarkan saya tinggal di hotel itu , sehinggalah saya diterima untuk bekerja di hotel tu sebagai PA Tuan Dyren. "
jelasnya . Eric mengangguk .
" Well , maafkan saya sebab x tahu tentang hal ni. Macam yg awak tahu , selepas awak diterima kerja disitu , saya baru balik dari London dan kemudiannya menjadi penolong Dyren disebabkan papa kitaorang adik beradik lagipun saya dan Dyren dengan abang dia kawan sejak kecil lagi."
kata Eric .
" Patutlah bila Tuan Dyren suruh saya kemas bilik tuan dulu , saya ada nampak.gambar tuan dengan tuan Dyren tergantung dekat dinding tu ."
kata Shila . Eric mengangguk .
" Now , hmm . Awak tanggungjawab saya . saya akan jaga awk mulai hari ni . "
kata Eric . Shila terkedu .
" Tapi , Tuan kan banyak gf , nanti diaorang serang saya . Xperla tuan , saya boleh jaga diri ."
kata shila .Eric ketawa .
" Itu gf tanpa cinta , tempat saya melunaskan nafsu saya , tapi awak , beza dengan mereka . Awak tempat saya melunaskan nafsu saya selamanya sampai kita tua . and actually , i love you Shila ."
kata Eric . Dia mengakuinya dan bukan dari kata' playboynya pada perempuan lain , hanya pada Shila .Shila terpaku . Bibirnya dicium oleh Eric .
" Don't u love me ? "
tanya Eric lalu mengeluarkan cincin dijarinya dan disarungkannya ke jari manis Shila . Shila menangis lalu mengangguk .Eric melumat bibir Shila . Mereka kembali berasmara sehingga mereka puas dan tertidur lena .

Kau Milik Aku . [ COMPLETED ]Where stories live. Discover now