🎩61

31K 242 6
                                    

" Syg , knalkan ni Erin . Eric's sister .☺ "
kata Dyren memperkenalkan Erin kepada Tia . Tia menunjukkan riak wajahnya yg terkejut . Erin hanya tsenyum sambil mrnghulurkan tangannya untuk bersalaman dengan Tia .
" Adik Er... "
" adik Eric Fakhryz , Erin Meldina !"
jawab suara dari belakang . Eric muncul dengan tawanya . Mereka semua tertawa melihat Eric .
" Actually , kita orang dah kenal dah . "
kata Erin .
" ooo ... "
jawab Dyren .
" Eh , duduk lah x kan nak berdiri je ."
kata Eric . Mereka semua tertawa .

" Syg ? "
Panggil Dyren yg duduk disebelah .
" Hm ? "
jawab Tia . Matanya fokus memandu . Tangan Dyren menjalar ke paha Tia ,
" Bieyyyyy ..... "
kata Tia yg sempat memberikan jelingan tajam kepada Dyren . Dyren ketawa ,
" alaaa ... Hurmmmm 😞 "
kata Dyren dengan mimik muka yg sedih . Tia tersenyum , dia mengelus lembut pipi Dyren ,
" Kan sya tgh drive ni ... Nanti2 lah oky ? "
pujuk Tia lalu mencubit dagu Dyren .
" yerlaaa ... "
jawab Dyren lalu dia merebahkan kepalanya dibahu Tia . Tia tersenyum .
" Ni nak manja2 lah ni ? "
kata Tia . Dyren menganggukkan kepalanya . Tia mengengam tangan Dyren ,
" nanti okay ? "
kata Tia . Dyren mengangguk lalu mengucup tangan Tia .

" Nanti , aku nak kau hantar sampul ni kat alamat ni . "
kata Afiq kepada lelaki itu . Lelaki itu mengangguk .
" bagus . Nanti aku bayar kau . Now , youh  can do your job ."
kata Afiq . Lelaki itu mengangguk dan berlalu pergi . Afiq tersenyum sendri lalu berkata ,
" plan ni akan berjaya ! Ni Afiq lah ! Ape yg Afiq nak , dia akan dpat ! Ha! Ha ! Ha ! "

Tingtong ! 
Tia membuka pintu , muncul seorang lelaki bertopeng . Tia bertanya,
" yer ? Ade ape yer ? "
" ni ada bungkusan utk pemilik rumah ni ."
kata lelaki itu seraya menyuakan bungkusan itu kepada Tia .
" ouh , ya . Terima kasih ."
kata Tia . Lelaki itu kemudiannya berlalu pergi . Tia menutup pintu , dia membuka bungkusan itu , dilihatnya ada beberapa keping gambar . Belum sempat Tia melihat , Dyren terlebih dahulu merampas bungkusan itu membuatkan bungkusan itu terjatuh , gambar2 itu bertaburan bersertaan sebuah dvd .
" Sorry syggg ! 😝 "
kata Dyren lalu mengutip bungkusan itu , tangan Dyren terhenti seketika mengutip barang2 itu apabila dia terpandang sekeping gambar ,
" Biy ? "
panggil Tia . Dyren memandang Tia , dia menunjukkan gambar itu ,
" What is this Tia ?!  "
tanya Dyren dengan nada suara yg tinggi ,
" Bieyy ... I .. "
Belum sempat Tia menghabiskan katanya ,
" Shitt !! "
marah Dyren . Tia menghampiri Dyren , dia memeluk Dyren , Dyren xdak mengendahkan Tia , tiba2 matanya terpandang sebuah cd , dia menolak kasar tubuh Tia lalu mengambil cd itu . Dia memasang cd itu . Beberapa minit kemudian , terpampang sebuah video yg menunjukkan Afiq sdg meratah tubuh Tia didalam kereta . Tia menekup mulutnya , dia menangis , terduduk . Guruh dan petir berbunyi , hujan turun , lagu luluh yg didendangkan oleh Khai Bahar berbunyi 😂😂 . Dyren meraup kasar rambutnya , dia mencabut cd itu lalu dibalingnya ke arah Tia .
" apeni ?! Ha ?! Sya tnggalkan awk sekejap jer Tia , but what ?! Haaa ?! "
marah Dyren . Matanya merah , bahagian lehernya dan dahi nya berurat ,
" Bieyyy ... no ... Syg x buatt ... "
kata Tia sambil menangis . Dia memeluk kaki Dyren merayu dengan tangisannya ,
" You get out from my house ! Nowww ! "
marah Dyren .
" Bieyyyy ... Nooo ... Pleasee... Percayalahh ... Syg xbuatt ....."
rayu Tia . Namun Dyren xdak mengendahkannya malah dia terus menaiki tangga ke atas .
" Bieyyyyy !! Trustt meee .... sya x buat ..... Bieyyy ..... "
rayu Tia dengan tangisannya . Dia perlahan lahan bangun , mengambil semua gambar dan cd itu , perlahan.lahan kakinya melangkah keluar dari rumah itu bersama tangisnya . Dyren memerhatikan Tia dari balkoni luar biliknya . Air matanya bercucuran , hatinya hancur , berkecai . Perempuan yg dia cinta dan syg telah diratah oleh manusia yg bertopengkan syaitan itu .

Kau Milik Aku . [ COMPLETED ]Where stories live. Discover now