ÇS 1 (1. Sezon)

639 15 0
                                    

Medya: Furkan

Rüzgar yine başımın etini yiyordu. Ama ben o kadar cesaretli değildim. Acı çekiyordu ve ben onun yanında olamıyordum. Hiç olamamıştım.

Şu an 12. sınıftık. İkimizin dersleri de iyiydi. Ben Beden öğretmenliği istiyordum. Ay Parçası ise Uluslararası İlişkiler istiyordu. Ve inşallah aynı üniversiteye gidecektik.

9. sınıf Nisan ayındaydık. Kantinde otururken bir kız dikkatimi çekti. Sarışın renkli gözlüydü. Çilekli süt içiyordu; ama o nasıl süt içmek yaa? Resmen içmiyor o sütü yaşıyordu.

Kız çok tatlıydı ya! Süt içmesi ayrı bi tatlı... Zil çalmıştı. Rüzgar'la beraber sınıfa gidip en arkaya oturduk. Aramızda sohbet ederken içeri bir kız girdi...

Bu o kızdı! İnanmıyorum bu kız bizim sınıftaydı. Sanırım bizim okulda yeniydi. O kadar mutlu oldum ki! Geçip en öne oturdu. Tabi herkes ben gibi en arkaya geçip dedikodu etmiyor ya.

Okul çıkışı olduğunda ona açılmayı düşünüyordum. Rüzgar'a söyledim bunu ve kızın arkadaşlarından sevgilisi olduğunu öğrendim. Tüm dünya başıma yıkılmıştı sanki.

Daha birkaç gün önce -17 Nisan'da- çıkmaya başlamışlar. Bizim okuldan değilmiş tabi. Bi yandan sevinmiştim buna.

Ve 6 ay çıkmışlardı. O mutluydu ve benim için önemli olan buydu. Sınıfa girerken birkaç kızın Ay Parçası hakkında konuştuklarını duydum. Resmen kız iftiraya uğruyordu. Çok ağır bir iftira hem de. Bunu engellemeliydim.

Ama yapamadım. Tüm okula yayılmıştı çoktan. Kimse onla konuşmuyordu. En yakın arkadaşı Nisa hariç.

Furkan'la ayrıldıklarını öğrendim sonra. Kızı terk etmişti! Kız iki sene boyunca acı çekmişti tabi. Ben de açılamamıştım. Çünkü yanina gelen tüm erkekleri tersliyordu, beni de terslerdi.

Anonimden yazacaktım. Kendimi sevdirip karşısına çıkacaktım. Numarasını Rüzgar'a buldurttum tabi ki.

Ben bu düşüncelere dalmışken Rüzgar seslendi:

"Oğlum yazacaksan yaz artık. Numarasını bir hafta aradım. Boşuna mıydı her şey?"

"Ne yazacağım ki?"

"Mrb. Tanışalım mı gibi bir şey değil tabi ki. Onu zaafı olduğu şeyden vur, cevap vermesini sağla. Sonrasında konuşma başlatırsın işte."

Biraz düşündüm. Bulmuştum ne yazacağımı. Whatsapp'a girip yazmaya başladım:

054***:Bir gün beni de çilekli sütü sevdiğin kadar sever misin Ay Parçası?..
______________________________

Uzun zamandır okuyorum ama kitap yazmaya cesaret edememiştim.
Sonunda yazdım:)

Yorum atmayı ve oy vermeyi unutmayın.

İnstagram hesabım:
@ayparcasi_09

Seviliyorsunuz

Çilekli Süt'ümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin