15

255 10 0
                                    

-Blake?! - krzyknąłem po czym rzuciłem się na niego i zacząłem go bić w klatkę.
-Ty idioto! wiesz jak się przestraszyłem!? - krzyczałem.

Zaraz po tym wtuliłem się w niego. On również mnie przytulił i staliśmy tak w siebie wtuleni przez chwilę.

-Przepraszam nie chciałem cię nastraszyć. - powiedział po czym złączył nasze usta w pocałunku. Oddałem pocałunek.

Odsunął się odemnie o odsunął krzesło od stołu, po czym usiadłem na nim. Blake usiadł naprzeciw mnie. Zaczęliśmy jeść. To jest pyszne.

***

Po skończonym przepysznym posiłku.
Blake wstał i wziął mnie za rękę, po czym wyszliśmy z domku i poszliśmy na plażę. Spacerowaliśmy po niej po czym usiedliśmy na piasku. Wtuliłem się w mojego chłopaka. Był taki ciepły.

W tym momencie uświadomiłem sobie że nie mam nic dla niego. Choć jest jedną rzecz, którą chciałbym zrobić ale boję się że nie będę dobry w tym.

Po jakimś czasie zrobiło się chłodno więc postanowiliśmy wrócić do domku. Kiedy wszsedliśmy do środka, niemal natychmiast podszedłem do Blake'a i zacząłem go całować.
Po chwili podniósł mnie i poszedł do pokoju po czym położył mnie na łóżko.

Odkleiliśmy się od siebie ponieważ już brakowało tchu. Zaczął całować moja szyje przez co wydałem pomruk z przyjemności jaką mi dał.

Po chwili znowu złączyliśmy nasze usta w pocałunku, który z każdą chwilą stawał się coraz bardziej pożądający.

Poczułem jak jedna rękę wklada mi pod koszulkę tylko po to żeby ją zachwile zdjąć.

Oderwał się od moich ust.

-Chcesz tego? - spytał.

-Chcę.

I fell in love with YouOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz