Vos tik mums su Zara įžengus į agentūros pastatą mus pasitiko dizaineris ir pasakė, kad vadovė laukia manęs.
-Zara, tu eik, aš tave vėliau pasivysiu.- Leidusi draugei nelaukti nusekiau paskui vyrą tiksliai net nežinodama kodėl.- Ar kažkas skubaus nutiko?
-Taip. Liza iškvietė į agentūrą policiją, kad jie išsiaiškintų tavo sugadintos aprangos mįslę ir, rodos, kad jie jau turi atsakymą.- Dizaineris atrodė patenkintas greitu pareigūnų darbu.
-Puiku, tikiuosi, kad po šiandienos galėsiu pagaliau normaliai dirbti.
-O man svarbiausia sužinoti kas drįso prikišti nagus prie tokių brangių rūbų. Ir kaip tas žmogus liko nepastebėtas?
-Reikėjo po pirmojo karto kviesti policijos tyrėjus.- Pasipiktinau.- Tikriausiai nebūtų tiek žalos pridaryta.
-Supranti, iš karto veiksmų nesiimta, nes nebuvo jokių įrodymų ir tokiu atveju pagrindinė įtariamoji būtų Diana.
-Kuom ypatinga ta Diana? Gal ji yra susijusi šiame sudarkytų drabužių skandale?- Neapdairiai pasakiau ir dizaineris sustojo likus keliems metrams iki vadovės kabineto.
-Tu taip pat nežinai?- Jis apsidairęs ar nieko nesimato koridoriuje keistai pažvelgė į mane.
-Ko nežinau?- Sumišusi paklausiau, nes nenutuokiau kodėl dizaineris taip reaguoja.
-Nedaug kas agentūroje žino, bet Liza yra Dianos teta.- Paskutinius žodžius ištarė kiek tyliau. Tokia naujiena privertė galvoje sudėti kai kurias atrastas detales.
-Tai štai, ką ji turėjo omenyje sakydama, kad gerai pažįsta Lizą.
-Diana nusprendė kitiems modeliams to nesakyti, nes būtų pasklidusios kalbos, neva ji į agentūrą pateko vien dėl ryšių.- Dizaineris atsiduso ir tada pridėjo.- Aš pats padėjau Lizai ieškoti naujų modelių ir galiu pasakyti, kad vadovė labai abejojo ar turėtų priimti Dianą.
-Kodėl? Taigi ji ne pradedančioji.
-Ne, bet Diana prieš kelerius metus buvo įsivėlusi į muštynių skandalą. Nors tiksliai neišaiškinta ar ji primušė kitą modelį, ar modelis tik taip teigė, Diana buvo išmesta iš savo agentūros ir porą metų bandė sukurti karjerą kitoje srityje, bet tai jai nesisekė. Ir ji galiausiai nusprendė grįžti į mados industriją.
-Bet kodėl ji pasirinko ateiti į šią agentūrą net ir žinodama, kad kiti modeliai gali išsiaiškinti ir paviešinti, jog pati Diana susijusi su Liza?- Galvoje vis iškildavo naujų klausimų.
-Nežinau, galbūt ji tikėjosi, kad šįkart vadovė ją apsaugos.- Dizaineris atsakė į mano klausimą ir tada apsisuko nueidamas likusius metrus.
Pasivijusi jį įžengiau į vadovės kabinetą ir užvėriau duris. Apsidairiusi pamačiau nemažai žmonių: Lizą, Dianą, stilistą, fotografą, vieną iš saugos darbuotojų, kelis pareigūnus ir, žinoma, dizainerį, su kuriuo ir atėjau čia. Nesuprantau ko dar laukiame, tačiau kabinete vyravo tyla. Kaip galėdama tyliau atsistojau prie sienos, kad matyčiau duris, nes norėjau išvysti kas kitas pro jas įžengs. Ilgai laukti neteko, nes vos Lizai pažvelgus į laikrodį durys prasivėrė ir į vidų įėjo dar vienas modelis. Felicija, jei neklystu.
-Atsiprašau, tikriausiai ne laiku atėjau.- nesupratusi kam tiek žmonių susirinko šviesiaplaukė pasisuko išeiti, bet jai kelią užstojo policininkas, atsidūręs prieš pat duris.
-Viskas gerai, atėjai pačiu metu.- Liza merginą nužvelgė griežtu žvilgsniu ir tada Felicija atsisuko.
-Gal galėčiau sužinoti kas dedasi?- Modelis stengėsi išlaikyti ramią veido miną, tačiau jos rankos pastebimai ėmė drebėti. Nejaugi ji kalta?
KAMU SEDANG MEMBACA
Snapchat Friends // L.W.T
Fiksi Penggemar-Tiesa drąsa?-paklausė Liam. -Drąsą.- nė nemirktelėjęs atsakiau. -Hmmmm...- per snapchat parašyk kam nors. -Pfff, lengviau nebūna.- pasakęs jau siekiau ant stalo gulinčio telefono, bet jį man iš panosės atėmė Liam.- ei! -Nepasakiau geriausios dalies...