56.

287 14 8
                                    

Zara man baigus pasakoti šiandieninį įvykį liko abstulbusi. Ji tikriausiai irgi negalėjo patikėti, kad tokia iš pažiūros nuoširdi mergina galėjo taip pasielgti. Aš buvau panaudota siekiant atsikratyti Dianos, o blogiausia tai, kad beveik taip ir įvyko. Leidau sau per daug neatsižvelgti į detales ir neapdairiai kaltinti žmogų.

-O kaip Diana reagavo į visa tai?- Pilkaplaukė pasiteiravo pasiimdama iš mikrobangų krosnelės pašildytą sumuštinį.

-Ji buvo pakankamai rami ir nebandė man nieko įrodinėti, kadangi iš Felicijos veido viskas buvo suprantama.

-Diana tikriausiai jaučiasi įžeista dėl tavo kaltinimų, įsivaizduoji kiek piktų žvilgsnių ją stebėjo?

-Suprantu ką bandai pasakyti.- Atsidusau.- Aš jos jau atsiprašiau.

-Nejaugi?- Zara prisikimšusi pilną burną paklausė ir tada bandė kuo greičiau sukramtyti maistą.

-Taip, ir, rodos, nesantaika nutraukta.

-Tikiuosi, kad visam laikui, nes antraip man teks pradėti filmuoti kiekvieną tavo žingsnį. Ir tada sukurčiau kokį nors filmą.- Zara galvodama, kad tai puiki idėja šypsojosi.

-Visai nejuokinga, vis dar jaučiuosi siaubingai žinodama, kad per mane būtų sugriautos nekalto žmogaus svajonės.- Rankomis prisidengiau veidą.

-Kaip manai, ar žiniasklaida jau parašė straipsnių?- Zara pakreipė temą kita linkme.

-Nežinau, bet apie tai jau turėtų žinoti.

-Tada siūlau pasiruošti akinius ir neutralią veido miną. Žurnalistai bandys išgauti kiek galima daugiau informacijos.

-Man tereikia tik išvengti klausimų, taip?- Pasitikslinau, kadangi nenoriu priplepėti ko nereikia.

Zara tik linktelėjo ir tyliai pabaigusi valgyti sumuštinį išėjo iš virtuvės palikdama mane vieną. Aš neskubėjau persirengti kaip draugė, nes jau buvau tai padariusi. Vilkėjau solidžios spalvos šviesią suknelę ir aksesuarus pasirinkau visai paprastus, kadangi važiuoti turime į labdaros renginį. Atsiminusi, kad dar neatsakiau Louis į žinutę parašiau keletą sakinių ir išsiunčiau jam. Nors tikėjausi, kad vaikinas nebus užsiėmęs, jis galbūt nė nerado laiko perskaityti tą žinutę. Nustojusi laukti atsakymo nuėjau į Zaros kambarį, nes ji, rodos, užmiršo, kad turime važiuoti.

-Nesijaudink, makiažas atrodo nepriekaištingai.- Pasakiau pamačiusi kaip draugė įdėmiai nužvelgė savo veidą veidrodyje.

-Tikrai?- Zara paklausė padėdama lūpdažį atgal į stalčių.- O kontūras ne per ryškus?

-Visiškai ne.- Šyptelėjau kai ji į mane atsisuko.- Ar yra kita priežastis dėl kurios taip laukei šio labdaros renginio?

Mergina akimirkai stabtelėjo, tada pasiėmė delninukę ir įsikabino man į parankę.

-Jis ten bus.- Pilkaplaukei užteko ištarti tik kelis žodžius, kad suprasčiau apie ką ji kalba.- Tačiau žurnalistams dar nežadame atskleisti savo santykių, todėl nusprendėme elgtis atsargiai.

-Jau supažindinsi mane su juo? Tiesiog mirštu iš smalsumo.- Nežinau iš kur pas mane atsirado tiek entuziazmo.

-Manau, kad jis tikriausiai jau pasiruošęs naujoms pažintims.- Zarai pasakius iš nekantrumo vos nesucypiau.

***

Važiuojant automobiliu pasinaudojau proga patikrinti savo socialinių tinklų paskyras. Po nuotraukomis, kurias prieš keletą dienų įkėliau į Instagram'ą sulaukiau neįprastai daug komentarų. Ir mano sekėjų skaičius išaugo iki dviejų tūkstančių. Kaip modeliui šis skaičius ne per didžiausias, tačiau man tai pasiekimas. Per porą mėnesių pasiekti du tūkstančius sekėjų kažkada man atrodė neįmanoma. Ilgus metus mano paskyra buvo sekama tik artimiausių žmonių, o dabar nebesugaudau jų tarp virtinės kitų profilių.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Nov 17, 2019 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Snapchat Friends // L.W.TDonde viven las historias. Descúbrelo ahora