45.

485 48 2
                                    

# Amber pov. #

Su Louis tikrai puikiai leidome laiką dviese, kol netikėtai į namus negrįžo Danielle. Aš kartais nesuprantu ar ji išvis čia gyvena, nes labai dažnai kokiai porai dienų išvyksta. Ir šį kartą ji vėl grįžo netinkamu metu ir dar priedui prie to, nugirdo mūsų su Louis pokalbį. Todėl šiandien pas Liam ir Cheryl važiuosime trise. Nors ir labai nenorėjau, kad ji važiuotų su mumis, nieko negalėjau padaryti. Danielle kiltų įtarimas, o galbūt ji netgi imtų dar keisčiau į mane žiūrėti. O dar keisčiau todėl, kad man atrodo jog ji jau dabar kažką įtaria.

Kambaryje persirengusi į šiek tiek puošnesnius, bet oro salygoms tinkančius drabužius, nuėjau į svetainę. Ten ant sofos atsisėdęs Louis žiūrėjo televizorių. Nelaukusi kvietimo atsisėdau prie jo ir dabar pastebėjau, kad ir jis buvo persirengęs.

-Ką gero žiūri?- Šiek tiek viena ranka pavėliau jo plaukus, kad atkreiptų dėmesį į mane. Jis nusišypsojęs atsisuko ir pakštelėjo man į lūpas, pasinaudodamas tuo, jog niekas nemato.

-Nežinau, tik šiaip švaistau laiką laukdamas kol baigsit ruoštis.- Louis patrūkčiojęs pečiais išjungė televizorių, nes tikriausiai ir nelabai norėjo nuobodžiai į jį spoksoti.

-Na, aš tikriausiai jau baigiau.-Vis dar besišypsodama stebėjau jį.

-Bet Danielle turbūt dar dažosi.- Vaikinas atsidusęs padėjo galvą ant pagalvės. Atrodė, kad jis jau pavargęs nuo laukimo.- Be to, gražiai atrodai.- Louis vėl pradėjo šypsotis žiūrėdamas į mane.

-Nemanai, kad apsirengiau per paprastai? Vis tiek, gi važiuojam į svečius.- Pasakiau šiek tiek abejodama savo aprangos pasirinkimu.

-Ne, aš ir pats ne kaip į aukštuomenės vakarėlį susiruošęs.- Rudaplaukis išskėtė rankas į šonus kelias akimirkas nužvelgdamas savo aprangą. Kas iš esmės buvo tik paprasti juodi džinsai ir balta maikė.

-Gerai, jau galim važiuoti.- Pasirodžiusi Danielle nutraukė mūsų dviejų pokalbį ir dar privertė pakilti nuo sofos.

O ji, rodos, kruopščiai ruošėsi. Pasidarė ganėtinai sudėtingą makijažą, kuris mano nuomone nelabai tiko karštai vasaros dienai. Bet aš neturiu jokios teisės aiškinti kaip jai elgtis. Svarbiausia, kad pati gražinaus tiek kiek norėjau. Tad man šiandien užteko praktiškai tik blakstienų tušo.

Kadangi Liam gyveno visai netoliese, važiuoti teko gana neilgai. Nežinau kodėl, bet sėdėdama viena automobilio gale jaučiausi lyg išvežama kažkur ne ten. Nors kita vertus, vėl suveikė mano keista vaizduotė. Tiesa ta, kad truputėlį nerimauju, jog vakaras praeis ne taip kaip aš tikiuosi.

Išlipus iš automobilio paskutinė žengiau link durų, už kurių slypėjo dar nematyta aplinka. Rimtai, 1D vaikinai mane pažįsta apie pusę metų, bet iki šiol esu buvusi tik Louis namuose.

-Oh, sveiki, visi.- Duris atidarė pats Liam ir tuoj pat nuo jų pasitraukė mus tris įleisdamas vidun.

Nenorėdama atrodyti kaip kokia šnipė iškart nepradėjau apžiūrinėti namų, nes nenorėjau  per daug kištis į kitų asmeninę erdvę.

Iš kito kambario prie Liam priėjo Cheryl ir pabučiavo jį į skruostą. Paskui ji atsisuko į mus ir su kiekvienu pasisveikino šiltai apkabindama. Kai ji apsikabino mane negalėjau nuslėpti šypsenos, nes pasijutau taip, kaip pirmą kart kai sutikau 1D narius. Lyg būčiau pagaliau gavusi galimybe susitikti su žmogumi, kuris mane įkvepia.

-Čia Amber, Louis tolima pusseserė.- Liam tik dabar pristatė mane. Net pati buvau primiršusi, kad mes su Louis susitarėme mano tikruosius santykius su juo laikyti paslaptyje. Išskyrus grupės narius, nes jie visa tai žino jau seniai.

-Sveika, aš Cheryl.

-Aš jau žinau.- Sukikenau net nežinau kodėl.- Seku tave "Instagrame" jau nemažai laiko.- Tik pasakiusi suvokiau koks netikęs mano prisistatymas buvo ir vos iš gėdos nepradėjau raudonuoti. Visa laimė, kad Cheryl tai pasirodė šmaikštu ir ji nusijuokė.

-Nagi, einam štai čia.- Liam mus nuvedė į vidinį kiemą, kur pavėsinėje buvo paruoštas stalas. Ant jo patiesta baltutėlė staltiesė ir gražiai išdėlioti indai bei įrankiai.

Susėdus prie stalo Cheryl netrukus atnešė keletą jos pačios gamintų patiekalų, kurie vien pažiūrėjus sužadino apetitą. Nors kalbėti suaugusių kompanijoje buvo tikrai smagu, mano žvilgsnis dažnokai nukrypdavo į kitą vietą, ten kur mažasis Bear žaidė smėlio dėžėje. Nežinau kodėl, bet man labai patiko vaikai, žiūrėdama į juos negalėdavau nesišypsoti. Laiko leidimas su jais man kėlė džiaugsmą, kadangi iš vaikų gali išgirsti daug tiesos arba šiek tiek pasijuokti kai netiksliai ištaria kokį žodį.

-Jam nenuobodu vienam žaisti?- Paklausiau Cheryl, mat labai norėjau bent minutėlei pamatyti berniuką iš arčiau. Tiesiog norėjau ir viskas.

-Galbūt, bet nemanau, kad labai norėtų prisijungti prie nuobodžių suaugusių šnekų.- Ji pažiūrėjusi į mane sukikeno pasakiusi paskutinius žodžius.

Berniukas lyg išgirdęs, kad buvo kalbama apie jį, atėjo prie stalo. Dabar galėjau įžvelgti koks jis gražus ir didelis. Atsimenu, kad pirmoji nuotrauka, kurioje mačiau jį įamžintą, buvo kartu su Liam. Bear buvo gimęs dar tik porą dienų kai jį, tokį mažytį, nufotografavo Liam rankose.

-Bear, nori sausainio?- Louis paklausus vaikas akimirksniu atsisuko į jį ir nusišypsojęs palinkčiojo galva. Tada vaikinas jam padavė sausainį taip dar labiau pradžiugindamas.

-Ačiū.- Mažylis atsakęs apsisuko ir nubėgo atgal prie smėlio dėžės.

-Koks jis mielas.- Danielle pasakė ir trumpam atsisukusi į ją įžvelgiau šypseną jos veide. Tik niekaip nesupratau ar ji tai pasakė nuoširdžiai, ar tik norėjo pasirodyti mandagi.

Pažvelgusi vėl į berniuką pamačiau kaip jis greitai vėl atbėgo prie stalo laikydamas savo mažose rankutėse žaislinę mašinėlę. Įsikabinęs į Liam rankovę Bear bandė atkreipti savo tėčio dėmesį.

-Ką?- Šis su šypsena atsisuko į sūnų.

-Tėti, einam žaisti!- Bear sušuko džiaugsmingai.

-Gal šiek tiek vėliau.- Liam pasakius sūnus neketino nuo juo atstoti.

-Aš galiu eit su juo pažaisti.- Nesivaržydama pasakiau ir visi atsisuko į mane.

-Nenorėtumėm tavęs varginti.- Cheryl liko maloniai nustebinta mano žodžiais.

-Man nesunku.-Atsargiai atsikėlusi iš savo vietos priėjau prie berniuko ir atsitūpiau, kad jis mane matytų viename lygmenyje.-Ką nori žaisti?

Mano nuostabai Bear nei kiek nebijodamas paėmė mano ranką ir pradėjo mane vestis link supynės. Na, o man neliko nieko kito kaip sekti jam iš paskos.

***
:)  Spauskit Vote

Snapchat Friends // L.W.TOnde histórias criam vida. Descubra agora