26.

1.1K 115 15
                                    

Jau ketvirta diena kaip dirbu modelių agentūroje ir šiandien mano pirmasis pasirodymas. Negaliu patikėti, kad taip greitai.

Plaukų stilistė kaip tik baigė daryti man šukuoseną. Nužvelgiau ją veidrodyje ir, atrodo, viskas buvo tiesiog idealu.

Pakilusi nuo kėdės buvau nuvesta į kitą vietą, kur turėtų būti padarytas prie aprangos derinantis makiažas.

-Atsimink, tu į sceną išeisi penktoji.- dar kart man priminė šalia prisistačiusi Zara.

-Aha, šiandien jau kokį dešimtą kartą tą patį sakai.

-Žinau, čia, kad netyčia nesumaišytum.-nuo jos žodžių vos nepradėjau juoktis. Va tada tai būčiau sugadinus visą makiažą.

-Gali atsimerkti.- paklausiusi moters atsimerkiau ir vos pažinau save veidrodyje. Dar niekada nemačiau savęs tokios.

-Ačiū.-padėkojusi apsikabinau moterį, kuri mane šitaip iždažė.

Liko dar pakankamai daug laiko, o aš jau buvau pilnai pasiruošusi pasirodymui.

-Jaudinies?- paklausė Zara mums einant link kambario, kuriame palikome savo daiktus.

-Na, gal šiek tiek.-patrukčiojau pečiais.

Įėjusi į kambarį susiradau savo rankinę ir iš jos išsitraukiau telefoną.

-O kodėl mes čia atėjom?-vėl paklausė.

-Man reikia patikrint ar niekas neparašė.- atsirakinusi telefoną radau kelias Louis žinutes.

~LTommo~: Mes su Niall jau salėj :)

~LTommo~: Laukiu nesulaukiu pradžios :* ♡

♡AmberKollins♡: Aš ir :)

~LTommo~: Nekantrauju pamatyt tave ♡♡♡

♡AmberKollins♡: sent a photo!

~LTommo~: Kodėl veidą užsidengus?

♡AmberKollins♡: Nes visa kitą pamatysi vėliau :)

-Kas čia toks?- Zara kažkaip nepastebimai atsirado prie manęs ir, kiek supratau perskaitė žinutes.

-Telefonas.-atsakiau ir ji šiek tiek nusijuokė.

-Turiu omeny kas rašo?

-Vaikinas.

-Tas apie kurį pasakojai?

-Tas pats.- nusišypsojau.

Supypsėjus telefonui pažvelgiau į ekraną.

~LTommo~: okey, netrugdysiu tau :)

~LTommo~: sekmės ♡♡

♡AmberKollins♡: ačiū :*

-Aw, širdutės.- numykė Zara.

-Tu ir vėl skaitai mano žinutes.- pavaidinau supykusią.

-Nepyk, bet teks įprasti.

-Merginos, kodėl jūs vis dar čia? Turėtumėt jau būti pasiruošiusios savo vietose.-į kambarį įžengė stilistas.

Pasidėjau telefoną atgal į rankinę.

-Dabar galim eiti.- patempusi Zarai už rankos nusekiau paskui žmogų.- Jis visada taip skubina?-sušnibždėjau šalia einančiai merginai.

-Na, dažniausiai.

Po keletos akimirkų buvome sustatytos į vietas.

Pasigirdus muzikai pirmoji mergina išėjo į sceną.

Snapchat Friends // L.W.TOnde histórias criam vida. Descubra agora