31.

1K 95 10
                                    

-Nori nusifotkint?- Zara prieš mane atkišo savo telefono priekinę kamerą.

-Jau iki fotosesijos nebeištversi?- užsidengiau veidą rankomis.

Jai pradėjus juoktis atsidengiau ir pažvelgiau į jos padarytą nuotrauką, kurioje atrodžiau tikrai ne per geriausiai.

-Ne, ištrink.

-O jei netrinsiu?- nusišypsojo keista šypsena.

-Tada tau šakės.- susiraukusi pažvelgiau į ją.

-Nebijau.- nusivaipė kaip vaikas.

Žinojau, kad man nepavyks iš jos rankų atimti telefono, tad nė nebandžiau.

Taip keistai bekalbant pasiekėme paplūdimį ir teko išlipti iš automobilio. Nužvelgusi daug ką aplinkui mane paėmiau draugės ranką ir nusitempiau prie jau mūsų laukiančių žmonių. Tikriausiai mes atvažiavome paskutinės, nes netgi fotografai buvo beveik susiruošę.

-Merginos, eikit persirengti.- priėjęs stilistas parodė su ranka į persirengimo budelių pusę.

Įėjusi į vieną iš jų gavau maudimuką, kurį turėjau apsivilkti ir po keliolikos minučių galėjau pasirodyti į viešumą.

Nors ir švietė saulė mane trumpai nukratė šiurpuliukai nuo papūtusio šalto vėjo gūsio.

-Amber.-išgirdusi savo vardą atsisukau.- tavo eilė.

Kiek nedrąsiai "įlindau" į kameros kadrą ir kaip man buvo liepta šiek tiek atsiguliau ant smėlio. Kol mane fotografavo bandžiau nepasimesti ir atrodyti atsipalaidavusi.

-Gerai, o dabar negiliai įbrisk į vandenį.-paklausiusi fotografo įmerkiau savo kojas į šaltą vandenį ir atsistojau viena poza.

Pakeitus dar keletą kostiumėlių buvome sugrupuotos po kelias ir sustatytos pagal nurodymus.

-Viskas, baigiam!- išgirdusi šiuos žodžius visai apsidžiaugiau, kadangi pagaliau galėsiu susirasti Zarą, kuri neaišku kur dingo.

# Lilly pov. #

^KLilly^: tai gal kada atvažiuosi aplankyt? ;)

♡AmberKollins♡: nemanau :/

^KLilly^: nu kodėėėl?

♡AmberKollins♡: nu nepyyyk :)

^KLilly^: mane jau užkniso

♡AmberKollins♡: kas?

^KLilly^: viskas

^KLilly^: negi tau sunku atvažiuot?

♡AmberKollins♡: gal...

^KLilly^: nestumk

♡AmberKollins♡: nieko nestumiu, tiesiog nenoriu

Vis bandau ją įkalbėti, bet nesiseka.

^KLilly^: nenoriu su tėvais gyventi :/

♡AmberKollins♡: juk, supranti, kad negaliu tavęs pasiimt

♡AmberKollins♡: jau ir taip trugdau Louis

^KLilly^: manęs nieks nepasigestų

♡AmberKollins♡: o kaip draugai?

♡AmberKollins♡: vėl susipykai?

^KLilly^: ne, ant ant manęs supyko

♡AmberKollins♡: dėl ko?

Snapchat Friends // L.W.TDonde viven las historias. Descúbrelo ahora