# Amber pov. #
-Tai viskas. Šitaip trumpai norėjau pristatyti mūsų agentūros naują merginą, tikiuosi, kad greitai įsiliesi į mūsų draugišką kolektyvą.- Agentūros vadovė baigė savo trumpą naujos merginos pasveikinimui skirtą kalbą ir aplinkui pasigirdo aplodismentai. Plojome ir mes su Zara, nors ir neišgirdome nė pusės žodžių.
Ką galėjau įžvelgti per žmonių minią, tai tik tamsiai rudus, garbanotus merginos plaukus ir šviesų jos veidą. O ji tikrai atrodė išskirtinai graži ir puikiai tinkanti šiam darbui.
-Kaip manai, ji dalyvaus šio vakaro pasirodyme?-Paklausiau pilkaplaukės, į kurios parankę ir buvau įsikibusi.
-Jei ji oficialiai jau dirba agentūroje, tai turėtų dalyvauti.- Zara patrūkčiojo pečiais.- Be to, greit prasidės fotosesija, o mes vis dar stovime čia.
-Dar viena? Maniau, kad jos bus rečiau.
-Vadinasi, vis dar visiškai nepripratai prie modelio gyvenimo.- Ji pirmoji pasisuko į duris ir išsiruošė eiti. Aš ėjau paskui ją visiškai nesijaudindama dėl to, kur ji mane nuves.
Vis dėl to, mes ne vienos turėjome važiuoti į fotosesiją, todėl teko šiek tiek palaukti kitų merginų prie paradinių durų. Kadangi mus turėjo paimti keli automobiliai ir buvo vengiama žurnalistų dėmesio, tą laiką teko praleisti viduje.
-Gerai, dabar kaip ir pasakyta, po keturias merginas sodinam į mašinas.-Pagrindinis agentūros stilistas mus suskirstė grupelėmis ir mes su Zara likome neišskirtos.
Neradusios žurnalistų tiesiog įsėdome į juodo automobilio vidų ir pasisveikinome su vairuotoju. Visgi, jis irgi yra žmogus.
-Kažin kokia šį kartą bus fotosesijos tema?-Garsiai pasvarstė mergina, kuri su mumis buvo tame pačiame automobilyje. Ji tikrai nėra viena iš tų, kurios erzina vos kažką pasakius.
-Tikiuosi, kad kažkas įdomesnio už tą paplūdimyje.- Zara kaip visuomet aiškiai išsakė savo nuomonę.
-O man svarbiausia, kad nebūtų šalta.-Paprastai pasakiau ir merginos sukikeno.
***
Kelionė iki reikiamo pastato truko truputį ilgiau nei tikėjausi, ir lauke buvo daugiau žmonių nei norėjosi matyti. O jei tiksliau, tai prie įėjimo į pastatą buvo daugybė žurnalistų ir keletas apsaugos darbuotojų, kurie mums turėjo padėti patekti ten kur turėjome.
-O varge, nemažai paparacų.- Net atsidusau supratusi, kad turėsiu praeiti pro juos ir būti nufotografuota daugybę kartų.
-Viskas gerai, svarbiausia nekreipk dėmesio į klausimus ir eik tiesiai.- Zara padrąsino mane prieš pat išlipant iš automobilio ant plytelių. Kadangi buvau su saulės akiniais fotoaparatų blykstės taip ryškiai neapakino manęs ir praėjusi pro apsauginių atidengtą taką patekau į pastatą.
-Sveikos, mes kaip tik laukėme jūsų.- Prieš pat mano akis stovėjo keletas žmonių, kuriais tikriausiai šiandien ir reikės pasikliauti. Iš mandagumo nusiėmiau akinius ir paspaudžiau kiekvienam rankas.
-Gal galima sužinoti kokia fotosesijos tema?- Zara paklausė klausimo, kuris rūpėjo mums visoms.
-Greit pačios pamatysit.-Raudonai dažytų plaukų moteris atvėrė mums duris į persirengimo ir pasiruošimo kambarį.
Pasirodo, kad nuotraukų reikia todėl, kad galėtų ant naujo produkto uždėti etiketę, ant kurios matytųsi spalvos. Žodžiu, mums reikėjo leisti nudažyti savo plaukus lengvai nuplaunamais dažais. Maniškiai buvo nudažyti ryškiai rožiniai nuo pat šaknų iki galiukų ir gražiai sugarbanoti.
-Jaučiuos kaip kokia undinė.-Pasakiau draugei ir tik tada pastebėjau, kad jos plaukai dabar buvo oranžiniai ir supinti į vieną kasą.- O tave irgi neblogai pakeitė.
-Todėl ir naudojuosi proga.-Ji įsijungė savo telefono priekinę kamerą norėdama nusifotografuoti.
-Priimk ir mane į kadrą.-Mikliai atsistojusi nuo kėdės sustojau prie Zaros ir pasisukau į gražesnę pusę. O ji nuotraukų pridarė labai daug norėdama išsirinkti pačią gražiausią.
Vieną į instagramą įsikėliau ir aš, po kelių minučių sulaukusi keletą šimtų širdučių paspaudimų. Nuo tada kai įsidarbinau agentūroje mano sekėjų skaičius sparčiai išaugo ir vis dar taip pat sparčiai auga.
Mus pagaliau pakvietė prie baltosios sienos, kur buvo daromos nuotraukos, skirtos plaukų dažams reklamuoti. Šį kartą atsistojusi prieš obijektyvą jaučiausi drąsiau, nes galėjau daryti bet ką susijusio su plaukais ir nereikėjo galvoti sudėtingų pozų.
***
Pusė dienos pralėkė kaip viena valanda. Fotosesija vis dėl to užsitesė ir dėl to mums su Zara ir kitoms merginoms nebeliko laisvo laiko. Suspėjome tik pavalgyti pietus ir vėl reikėjo grįžti į pagrindinį agentūros pastatą. Laukia dar vienas labai svarbus pasirodymas.
Sėdint prieš veidrodį ir laukiant kol mano makiažas bus užbaigtas spėjau telefonu pakalbėti su Lilly. O jai kiek supratau visai neblogai sekasi. Šį kartą ji nesiskundė gyvenimu ir tai ganėtinai keista. Įprastai ji būtų iškart išvardijusi visas savo problemas, bet dabar papasakojo tik gerus dalykus. Galbūt todėl su ja kalbėti šiandien buvo labai linksma. Pasijuokėm taip, kaip dažniausiai juokdavomės šokdamos ir dainuodamos dviese, kai niekas nematydavo.
Pamačiusi, kad mane kviečia stilistė, pas kurią turėtų būti mano apranga, atsisveikinau su sese ir baigiau pokalbį.
-Amber, nematei kur aš padėjau pakabą su tavo suknele?-Ji susijaudinusi paklausė taip šiek tiek išgąsdindama ir mane.- Niekaip negaliu jos surasti.
-Tai gal palikai kitame kambaryje?- Pasimetusi tikėjausi, kad tai tik menkas nesklandumas.
-Ieškojau, rodos visur ir jos ten nebuvo.-Ji aiškiai pradėjo panikuoti. Na, o aš stengiausi išlikti bent jau išorėje rami.-Dieve, jei susimausiu mane gali atleisti.-Ji susiėmė už galvos ir laukė ką aš pasakysiu.
-Neleisiu, kad taip nutiktų.-Padrąsinančiai pasakiau ir akimirksniu ėmiau svarstyti kur galėčiau rasti savo aprangą.
-Bet ant podiumo pirmoji mergina lips po keletos minučių, o tu turi eiti antra.- Stilistė priminė ir man beveik neliko jokios vilties, nebent apsikeisti su kažkuo.
-Zara!- pašaukiau ją ir pribėgusi greitai paaiškinau visą situaciją.-Prašau, padėk.
-Gerai, bet abejoju, kad tokiu mūsų savavališku apsikeitimu bus patenkinta Liza.- Pilkaplaukė truputį nuramino mane suteikdama daugiau vilties.
-Nagi, tu eik, o aš bandysiu kaip nors gelbėtis.-Paraginau ją.
-Sėkmės.-Ji apsikabino mane taip lyg atsisveikintų kokiai savaitei.
-Tau ir.- Nusišypsojau supratusi, kokį supratingą žmogų radau.
VOTE! (Gal kas nori kokių įdomių pasiūlymų išreikšti?;) )
ESTÁS LEYENDO
Snapchat Friends // L.W.T
Fanfic-Tiesa drąsa?-paklausė Liam. -Drąsą.- nė nemirktelėjęs atsakiau. -Hmmmm...- per snapchat parašyk kam nors. -Pfff, lengviau nebūna.- pasakęs jau siekiau ant stalo gulinčio telefono, bet jį man iš panosės atėmė Liam.- ei! -Nepasakiau geriausios dalies...