Една седмица по-късно:
Г.т. Мин:
- Хайде, Ким. Накрая ще закъснеем за бала.
- Спокойно, Мин. Само да си дооправя грима.
- Още колко!?
- Само още пет минути.
- Ок. Нито минута повече.
- Готова съм.
- Най- накрая. Помислих, че пусна корени.
- Добре, добре. Да слизаме, че сега наще ще има да ни снимат до припадък.
Слязохме и всички ни чакаха да ни снимат.
- Прекрасните ми те!- казаха едновременно майките ни.
Ето и как изглеждахме:
Аз:Ким:
Снимаха ни близо час . Най-накрая успяхме да се измъкнем и тръгнахме към училище. Както си знаехме, ние бяхме единствените наградени за отличен успех в този випуск. Всички си взеха дипломите и тръгнахме към заведението, където целия клас щяхме да прекараме последните ни мигове заедно. Веселихме се до 1 часа, но вече беше късно и трябваше да се прибираме. С много сълзи на очи си тръгнахме. Прибрахме се и заспахме като заклани.
Алармата ми звънна в 5:00 и аз пуфтейки станах да се оправям за полета.
Г.т. Ким
Алармата ми звънна, но аз я изключих. Тогава унасяйки се, се сетих, че днес е полета ни за Сеул. И скокнах като преродено теленце. Станах, управих се и звъннах на Мин, защото знам каква е поспалана
- Ало, Мин ставай вече.
- Станала съм от отдавна.
- Наистина ли? Това трябва някъде да се запише.
- Ха ха. Стига си плямпаля, защото трябва да тръгваме. Ще се чакаме на летището. Чао.
- Чао.
След 30 часа пристигнахме и видях семейството на Мин. Отидохме при тях и като се видяхме започвахме да се смеем като ненормални. И то защо, защото бяхме облечени еднакво.Като се успокоихме, тръгнахме към самолета. Сбогувахме се със семействата си, които плачеха. А ние с усмивки се качихме.
След 15 часа изморителен път, пристигнахме в Сеул. Там ни посрещнаха хора от университета и закараха до общежитията. С Мин бяхме решили да отидем 1 месец преди започването на лекциите, за да опознаем града. Разопаковахме си багажа и си легнахме. С Мин бяхме в една стая но в отделни легла.На сутринта.
Както винаги аз бях станала първа. Тъй като беше 11:00 ч. , реших да събудя Мин и да отидем да закусим.
- Миннн ставай вечееее-казах разсънено.
- Абе идиотче, що ма събуди толкоз рано.
- Рано ли, айде стига си спала, ами ставай че съм гладнааааа-замрънках аз.
- Да, да ей сега! Само още 5 минути.
-Аз умирам от глад, а тя още ми спи. - ядосах се и й дръпнах завивката.
- Оффф.... Човек не може да се наспи от теб.Г. Л. Мин.
Оправихме се и излязохме да закусим. Видяхме нещо като закусвалня и влязохме вътре. Видяхме, че продаваха традиционна закуска и веднага си купихме. След като се наядохме започнахме да обикаляме града. Цял ден разглеждахме Сеул и вечерта решихме да отидем на телевизионната им кула.
Беше много красиво. Прибрахме се уморени и заспахме.
Така неусетно мина месеца- в смях опознаване на града и много забавления.
- Ким хайде да лягаме, защото утре ще ставаме рано за лекции.
- Ок. Лека нощ.
- Лека и на теб.
YOU ARE READING
You and me. Together
RomanceДве талантливи момичета. Две момчета- идоли. Какво ще стане, ако момичетата заминат в Корея и срещнат идолите си? Дали ще се влюбят? А ако се влюбят, но момчетата влязат в казарма? Ще разберете като прочетете.❤❤❤