6

160 15 0
                                    

Много се извиняваме че предна седмица не можахме да качим глава, защото се случиха някои неща. Приятно четене.

Три месеца по късно.
Гл. Т. Ким

През тези три месеца с Мин станахме известни в университета с певческите си способности. Всъщност колкото и да бяхме известни, пак имаше някой който да не ни харесва. Както си карахме часа по танци, заместник директорката влезе и каза:
   - Кои са Мин и Ким?
   - Ние - казахме в един глас.
   - Директорката ви вика.
Ние се спогледахме и тръгнахме.
Почукахме и влязохме като се поклонихме.
   - Седнете момичета. Имам да ви казвам нещо много важно. Днес шефовете на компаниите YG Entertainment и Big Hit Entertainment ми се обадиха. Казаха ми че са ви харесали и трябва до края на тази седмица да изберете, в коя от двете компании ще работите. Ще сте като дует. - каза директорката а ние с Мин станахме като препарирани. Никоя от двете не можеше да асимилира какво става.
   - Няма какво да мислим отиваме в Big Hit. - казахме с Мин.
   - Няма ли да си помислите? Все пак това ще работите много дълго време и накрая да не съжалявате.
   - Не, ние сме го решили и няма какво да мислим. - каза Мин
   - Добре щом така сте решили. Може да се връщате, а аз ще се обадя на шефа на Big Hit. Приятен ден.
   - Довиждане и на Вас.
Щом излязохме, се разкрещяхме като луди. Всички ни гледаха странно, но ние продължихме да викаме. Решихме, че ще е по-добре да се приберем в общежитията. Както си седяхме и учехме, Лин влезе с гръм и трясък.
   - Не си ли чувала за чукане? - изкрещя се Мин.
   - Ми не, не съм чувала. Съжалявам. - каза Лин
   - Какво те води насам? - измрънках.
   - Как какво? Били сте при директорката. Какво е станало? Сигурно е нещо интересно. Хайде изплюйте камъчето.
   - Ами приех... - не можа да довърши Мин, защото аз я прекъснах.
   - Ще бъдем дует в Big Hit.
   - Ха Ха Ха. Много смешно, но ми кажете истината. - рече Лин тогава ние започнахме да я гледаме с поглед гласящ " Не ни вярваш!"
   - Боже мой, не мога да повярвам. - каза Лин.
Поговорихме още малко, след това Лин се прибра в стаята си и ние решихме да си лягаме.
На следващия ден като влязохме в университета, всички си шушукаха и ние дочухме че шефа на Big Hit е тук. Тогава изведнъж директорката и някакъв мъж дойдоха при нас.
   - Добър ден! Аз съм шефа на Big Hit. Днес ще дойдете с мен и затова сте освободени от лекции за днес. Да тръгваме.
Ние се поклонихме и го последвахме. Качихме се в един черен миниван и потеглихме. През целия път беше гробна тишина. Изведнъж спряхме пред една голяма сграда.

  - Пристигнахме момичета може да слизате

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

  - Пристигнахме момичета може да слизате.
Тръгнахме към сградата и влязохме. Остави ни в една стая и ни каза да чакаме. От 15 минути седим в тази стая и изведнъж някой влезе...





Надяваме се да ви е харесала главата и още един път ви се извиняваме за забавянето. Обичаме ви!❤❤

You and me. Together Where stories live. Discover now