Гл. т. Мин:
-Да ще ви кажем- заговори Тае- тези, които ще ви обучават по танци са Джимин и Хоби, по пеене ще бъде Куки, рапирането Джун, актьорско майсторство- аз. Ако питате, Джин няма да ви обучава, защото решихме да го оставим да си почине от казармата.
-Добре, но с кое ще започнем? -попитах.
- С танците. -обади се Джимин.
-Тогава ние ще се качим да се преоблечем. -каза Ким. Качихме се и се преоблякохме с това:
азКим
Слязохме и в хола там ни чакаха само Джимин и Хоби. Те ни видяха и тръгнахме към залата им. Щом влязохме, останах доста изненадана. За зала в къща беше доста голяма.
-Така, решихме, че ще почнем с танца на IDOL. -разчупи тишината Джимин.
-Добре. -отвърнах. Зарадвах се, че ще е този, защото преди да заминем точно него разучавахме. Хоби пусна музиката и те започнаха да ни разясняват стъпките. След 5 часа труд не си чувствах краката. Почти бяхме научили стъпките.
-Това е за днес. Утре ще продължим и ще сглобим танца. -каза запъхтяно Джимин. Ние с Ким само кимнахме и се отправихме към стаята. Взехме си по един бързо души, защото поне аз бях подгизнала от пот. Решихме да слезем долу и да разберем какво следва. Видяхме само Тае, който пиеше вода и го запитах:
-Какво следва?
-Ами, мисля че сега сте с мен. -отвърна. Тръгна нанякъде и го последвахме. Оказа се, че и актьорското майсторство ще го караме в залата. Ние седнахме на пода и Тае започна да ни обяснява:
- Като за начало ще ви кажа някои неща. На сцената, вие трябва да сте усмихнати и да сте положително настроени, защото публиката го усеща. Трябва да комуникирате с тях... -и така продължи да ни разяснява различни неща, които да ни помогнат за в бъдеще. В толкова говорене и задаване на въпроси от наша страна, неусетно са минали 2-3 часа.
-Свършихме и утре ще започнем с истинското ви обучаване. Сега ще отидете в кабинета на Намджун. -каза Тае. Излязохме от залата и затърсихме стаята на лидера. След много търсене, успяхме да я намерим. Чукнах и след секунди вратата се отвори.
-Влезте. -каза Джун. Направи ми впечатление обаче, че днес не говореше като вчера дружелюбно, а някак студено и отблъскващо. Реших да се съсредоточа върху това, което тръгна да казва.
-Ако си мислите, че е много лесно да рапираш, то тогава може ви кажа, че не е така. Трябва да се научите да изговаряте думите ритмично и устата ви да се движи бързо. Постепенно ще забърквам темпото. -обяснини рапъра. -Сега ще започнем да се обучаваме върху някоя лесна рап песен.
Следващия около 3-4 часа минаха в непрестанно рапиране. Не се справихме кой знае колко добре, но биваше.
-Сега можете да отидете до стаята на Джънкук за пеенето. -каза Намджун и ние излязохме.
-Не мислиш ли, че Намджун се държеше странно? Сякаш беше студен към нас. -обади се Ким.
-Да, и на мен ми направи впечатление. Както и да е, да ходим при Кук, защото искам да свършваме. Имам чувството, че са ми изсмукани силите. -казах. Бързо намерихме стаята му. Сякаш с Намджун бяха се наговорили да бъдат груби, защото и той беше като хьонга си.
-Така, днес ще чуя гласовите възможности на всяка. -каза грубо макнаето на групата. Аз изпях песента Lie, а Ким изспя Euphoria. Кук нищо не каза след изпълненията ни, а направо ни даде лист с текста на песента, която ще научим. Тя беше I know. Всъщност се оказа, че не е много лесна и пяхме много. След като свършихме се запътихме към стаята ни. Часът беше около 9 вечерта. Тъй като бяхме много изморени, решихме да пропуснем вечерята. Веднага си легнахме и заспах за секунди.
Ако главата ви е харесала я вотнете и коментирайте. Благодарим ви и до следващия път. 😘❤
YOU ARE READING
You and me. Together
RomanceДве талантливи момичета. Две момчета- идоли. Какво ще стане, ако момичетата заминат в Корея и срещнат идолите си? Дали ще се влюбят? А ако се влюбят, но момчетата влязат в казарма? Ще разберете като прочетете.❤❤❤