39

57 4 0
                                    

Гл. Т. Ким
Бяхме в залата и тренирахме танци. По едно време Мин отиде да пие вода на връщане леко залитна, но аз не обърнах голямо внимание а тя продължи да танцува. След 5 минути видях как Мин падна. Стреснах се и отидох до нея за да видя как е. Видях, че не мърдаше и взех вода и я наплисках в лицето а тя започна да примигва.
  - Мин... нещо да ми кажеш? - попитах намръщено.
  - Ами нямам какво да ти казвам да продължаваме да танцуваме. - стана Мин и се приготви да танцува, но аз я хванах за ръката и я обърнах към мен.
  - Пак ли не си яла? - казах ядосано.
  - Ами... не аз такова аз... да. - отговори тя.
  - ЗАЩО? - извиках.
  - Ами имах много работа. Нали знаеш товаа, детоо, амии, даа, ааз, простоо...
  - Простоо... на госпожица Мин и е скимнало, че отново не трябва да яде. Пак ли трябва да спорим по тази тема Минн...?
  - Да, добре, разбрах. Хайде сега да продължаваме с тренировките.
  - Не, не, не си познала. Спираме за днес със тренировките и отиваме да ядем.
  - Ох... добре.
Тръгнахме към някое заведение за хранене. На 5 минути от компанията имаше едно Китайско ресторантче и ние отидохме да ядем там. Седнахме на по скритите масички и като сервитьора дойде ми се искаше да не влизаме тук.
  - Здравей, Мин. Здравей любов моя. - каза Josh с мазна усмивка към мен.
  - Пак ли ме следиш? Нали уж работиш като таксиметров шофьо? - попитах.
  - Трябва да изкарвам пари любов моя, за да бъда до теб.
  - Оф престани да си вярваш просто ни донеси храната.
  - Както кажете милейди. - и пак ме погледна с мазна усмивка.
След около 10 минути храната беше станала и той я донесе на масата ни и пак не спираше да ме гледа с мазна усмивка.
Ние започнахме да ядем и Мин каза.
  - Ако Josh те притеснява да хапнем по-бързо и да тръгваме.
  - Не няма проблеми. Заради този глупак няма да се съобразяваме как да ядем.
Вече след като изядохме една част от храната Мин попита.
  - Тоя Josh няма ли да спре да те гледа все едно всеки момент ще ти налети.
  - Оф не знам. Остави го. Айде да поискаме сметката и да тръгваме.
Тъкмо щях да викам някой от сервитьорите, когато Josh дойде като стрела до масата и ни даде сметката и като вадех парите започна да ме опипва по гърба.
Аз станах сложих парите на масата и му ударих шамар. Хванах Мин и излязохме от ресторанта. Вече на път към компанията срещнахме фенки които ни помолиха за автограф и снимки. Ние веднага приехме. Направихме си снимки и тръгнахме. Влязохме в колата и тогава бдигарда се обърна към нас и ни помоли да не ходим никъде без него.
  - Да, разбира се следващия път  вече ще си с нас.
Той ни се усмихна и тръгна към имението.

 Той ни се усмихна и тръгна към имението

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

You and me. Together Donde viven las historias. Descúbrelo ahora