Гл. т. Мин:
6 месеца по късно...Денят днес беше между изминалите коледни празници и нова година. Мислите си, че сме в почивка. О не, дълбоко се лъжете. Бяхме в компанията и след 15 минути щеше да започне последната пресконференция за предстоящото ни турне, което щеше да започне след 3 седмици. Тук бяха най-важните лица за едно турне.
- Здравейте. Нека да видим последно нещата за турнето. Първо билетите за турнето са разпродадени. Турнето ще продължи 6 месеца. Ще бъдат петък и събота. Първия концерт ще бъде втората седмица на януари. Той ще бъде в София, България като това ще е първия и последния концерт там. - каза директора.
- Да разбира. - каза Ким. Сетих се как го молехме да включи България в турнето ни поне за един път.
- След това продължаваме към Русия, Швеция, Германия, Италия, Франция и Англия и приключваме за датите в Европа.
- Продължаваме към Северна Америка - Канада, Ню Йорк, Лос Анджелис и Мексико. Три седмици ще бъдете в Южна Америка - Бразилия, Аржентина и Колумбия. Накрая на април имате една седмица почивка. Продължава ме към Египет, Африка. Вие ще сте първата к-поп група която ще има концерт там, като моля ви да сте отговорни. След това Сидни, Австралия. И започва турнето в Азия. Първата дата е в Тайланд, Сингапур, Китай (Пекин и Шанхай), Япония и накрая Корея, като там ще е само една дата, защото ще бъде в стадион. Започвам с въпросите към екипа...Гл. Т. Ким.
И така тази пресконференция продължи 3 изморителни часа. Качихме се в колата и тръгнахме към вкъщи.
- Извинявай може ли да спреш на паркинга зад този магазин за да си взема нещо.
- Добре.
Слязох от колата и тръгнах към входа на магазина. Малко преди да вляза изведнъж ми стана черно пред очите и после не помня нищо...
YOU ARE READING
You and me. Together
RomanceДве талантливи момичета. Две момчета- идоли. Какво ще стане, ако момичетата заминат в Корея и срещнат идолите си? Дали ще се влюбят? А ако се влюбят, но момчетата влязат в казарма? Ще разберете като прочетете.❤❤❤