26

101 7 1
                                    

Гл. т. Ким:
   Прибрахме се и веднага се хвърлихме по леглата си. След 4 часа, станах, защото трябваше да ходим на работа. Веднага отидох да будя приятелката си, защото като я знам няма да стане скоро.
     -Миииин,хайде ставам.
     -Ставам. -каза тя с присипнал глас.
   Закусихме на бързо, облякохме се и тръгнахме. Кола ни чакаше, която щеше да ни закара до компанията. След като ни закара, се качихме при шефа.
      -Влизайте, момичета! -поканини директора.
     -Здравейте! -казахме трите в един глас.
     -О, Мин виждам, че си по-добре от последния път, в който се видяхме.
      -И се чувствам по-добре! -каза тя с усмивка.
       -Така, повиках ви, за да говорим по работа. Тази седмица ще снимаме Introduction film (тийзарите, с който запознават феновете с мембарите от дадена група/дует).
     Нещо такова:

  Също, разгледах песните, които сте писатели и повечето ми харесват и ще ги включим в албума. Хореографът ви е измислил танца на главната ви песен. Това е песента "Life". Август ще снимаме клипа на тази песен, ще запишем другите и ще направим фотосесията на албума. А, има вероятност първата седмица на август да заминете отново с BTS на последното им общо турне преди казармата. Разбрахте ли?
     -Да, всичко! -отговори Лин.
     -Добре. Отивайте да репетирате.Утре ще започнем снимането на тези тийзери, а ти Лин остани с мен. Има документи за оправяне.
       Тръгнахме към залата за тренировки. Замислих се, че в продължение на две седмици няма да видя моето зайче. Толкова ще ми липсва. Но веднага спрях да мисля за това, защото вече бяхме пред залата. Влязохме и бяхме посрещнати от хореографа ни.
     -Здравейте, момичета! Имаме много работа за вършене нали знаете?
    -Да! -казахме.
    - Ок. Ще ви запозная с хореографита, която измислих по песента ви.
     Танцът беше много як, но и труден. До късно вечерта тренирахме, по научихме го, но не бяхме като едно. Разбира се, знаехме че ще мине много време докато стане перфектно. Прибрахме се. Лин си беше у дома, явно са я пуснали по-рано. Седнахме да вечеряме и мениджърката ни проговори:
     - Утре трябва да сме пред компанията в 7:00. Ще започнем снимането на тийзърите.
     -Добре! -каза Мин и се качи в стаята си.
   Аз направих същото.
    На другия ден:
     Станахме в 7:00 часа и веднага отидохме в компанията. Там ничакаха снимачния екип. Лин ни обясни как ще се стекат нещата:
     -Така, днес ще снимаме с Ким. Мин ти ще отидеш да репетираш танците. И също така темата ще е ден и нощ. Ким ще е момичето на деня. Но след това ще отиде в неща. Мин ще е на нощта. Тоест ще започнем с нощта и отиваме в деня. По този начин, ще покажем, че всички сме различни, но ако открием правилния човек ставаме еднакви или по-точно се привличат като магнит. И също във всеки човек има и ден, и нощ, т. е има добра и лоша страна. Схванахте ли?
    -Да. -казах и се качихме с Лин и другите в един микробус. А и Мин влезе вътре в сградата.
    Цял ден снимахме. Всичко свърши много късно. Оказа се, че шофьора ще закара всеки един от нас до там, където живее.

You and me. Together Where stories live. Discover now