Двамата излязоха и ние ги по следвахме. Тръгнахме към асансьора да слезем да закусим. Аз бях хванала ръката на Куки като Мин и Намджун. След като стигнахме на първия етаж ни чакаше мениджъра на BTS. Ние веднага си пуснахме ръцете.
-Здравейте! Имам важно съобщение. Днес ще ви бъде последния ден в почивка. Шефа на компанията се обади и ми каза, че ще имате важна работа, която ще сподели след като се върнете. А вие момичета, ще останете освен днес още два дена. Да видите процеса на работа и след ще се приберете в Корея, за да продължите да тренирате за дебюта си. Разбрах те ли?
-Да! -казаха в един глас всички.
Отидохме да закусим и след това се събрахме в нашата стая с Кук, за да видим какво ще правим днес.
- Искам в мола! -казахме едновременно аз,Лин, Кук и Джимин.
-Аз да вляза в тяхна пирамида. -казаха Намджун и Мин заедно.
-Аз пък да отида на техния концерт с традиционни танци. - каза J-Hope.
-Аз искам да отида да дегустирам техни традиционни ястия. -каза Джин.
-И аз същото като хьонг Джин. -каза V.
-Но аз мислих да прекараме целия ден заедно. -казах.
-Ами тогава защо не направим така. Първоще отидем до мола, след това ще отидем при пирамидите, ще хапнем традиционни ястия и накрая ще отидем на концерт, който предложи J-Hope. Съгласни ли сте? - попита Мин.
-Даааа- казахме всички.
И така тръгнахме. Навсякъде беше забавно, защото бяхме заедно. Традиционните им танци бяха толкова различни и красиви.
Накрая на деня веднага се проснахме по леглата си от умора. Но знаехме, че този ден ще бъде запомнен. На другата сутрин се събудих и видях, че Куки не е до мен. Погледнах си телефона и видях, че ми беше писал " Трябва да започваме да снимаме и затова, когато се събудиш няма да ме има до теб".Станах, оправих се и слязох да закусим. Долу беше Лин. Явно Мин пак си поспиваше. Минаха 3 часа, а Мин не ставаше, а беше 12:00. BTS дойдоха:
- Хайде, идвайте. -каза Намджун.
-Ъъ, Мин още не е станала. -казах.
-Как така!? -попита Джун.
-Ами, явно е решила да се оспива.Това и е редовен номер.
-Ок. Ще се кача да я събудя.
Гл. т. Намджун:
Влязох в стаята и видях Мин заспала в една сладка поза. Снимах я преди да я събудя. Хихи. Как може да спи до толкова късно? Като Suga е? Седнах на леглото до нея и започнах да я будя.
-Ммм- издаде някакъв звук тя.
-Хайде събуждайки се, спяща ми принцесо!
-Колко е часа?
- 12:00 е.
-КАКВО??? -стана като попарена. -Защо алармата не ме е събудила?
-Явно си спала като пън! -казах смеейки се.
-Ставам, ставам. -и хукна да се оправя.
Приготви се и тръгнахме към другите.
-Няма ли да закусваш?
-Няма време. Ако огладнея, ще си купя нещо.
-Трябва да ядеш. Не искам да ти стане нещо на снимачната площадка.
-Оо, и ти започваш като Ким. Ако остане време, ще ям.
-Добре. -казах притеснено.
-Оо, спящата красавица благоволи да стане. -каза Ким.
-Хаха, много смешно. -отговои Мин.
-Хайде да тръгваме. Трябва да побързаме. Закъсняваме! -каза мениджър Лин.
И така тръгнахме към мястото, на което трябваше да снимаме.
И така минаха и двата дена. В снимане на епизодите заедно с момичетата ни. Дойде и деня, в който трябваше да ги изпратим....Съжаляваме за огрооооомното забавяне. Обещава ме, че за напред няма да се получават такива големи забавяния. Харесайте главата ни.
YOU ARE READING
You and me. Together
RomanceДве талантливи момичета. Две момчета- идоли. Какво ще стане, ако момичетата заминат в Корея и срещнат идолите си? Дали ще се влюбят? А ако се влюбят, но момчетата влязат в казарма? Ще разберете като прочетете.❤❤❤