Misa'dan
Hala jimin gelmemişti. 4 ay geçmesine rağmen gelmiyodu. Artık gelmeyeceğini düşünmeye başlamıştım. Bir süredir suga bizde kalıyodu. Böylesi daha iyiydi çünkü kibum denilen bazen eve giriyodu. Telefonuma mesaj gelmişti ama umursamadım. Sonuçta kimden olabilirdi ki...
Suga yanıma geldi ve telefonuma baktı.
"Mesajın kimden geldiğini biliyo musun?"
"Kimden olabilir ki üşütüklerin teki yazmıştır gene."
"Hyr misa. Neyse benle gelicek misin?"
"Uff hala haberin yok mu senin?"
"Neyden suga??"
"Neyse boşver. Bugün akşam parti var. Sende geliceksin. Ben gelene kadar alışverişe falan git."
Onu kafamla onayladım ve odama çıktım. Üstüme bir kaç bişey giyip cüzdanımı ve çantamı aldım. Hazır olduğumu düşünüp evden çıktım ve arabama bindim. Okul tatildi. Yani sonunda lisede bitmişti. En sevdiğim mağazaya girdim ve üstüme uygun biseyler aradım. Aslında elbise falan alcak havada değildim. O yüzden normalde de giyebileceğim bişey aldım. Eve geldim ve duşa girdim. Partinin başlaması için yarım saatim vardı. Saçımı düzleştirdim ve hafif bi makyaj yaptım. Artık hazırdım. Telefonumu elime aldım ve 6 dakika kaldığını gördüm. Ayakkabılarımı giydim ve evden çıktım.
"Hmm. Elbise giymemişsin. Ama bu eteğin boyu fazla kısa."
"Suga önemli olan bu mu şimdi. Gidip gelicez zaten."
"Doğru sevgilin yok der" ve güler. Bu ne karıştırıyo.
Partinin olacağı mekana gelmiştik. Sadece ben mi böyle giyindim. Neyse umrumda değildi. Boş bi masaya geçtik ve garsonun getirdiği meşrubatları içtik.
"1 saat kalmış "
"Neye bir saat kaldı suga?"
"Yok bişey. Benim bi yere gitmem gerek gelirim birazdan"
Onu onayladım ve kapıdan çıkışını izledim.
Yanıma Suho hoca gelmişti. Bu partide ne işi var demicektim çünkü öğrencisi ayarlamıştı.
"Nasılsın misa?"
"Iyiyim hocam siz?"
"Ben sana bana suho diyebilirsin dediğimi hatırlıyorum. Hoca deme demiştim"
"Peki suho. Bişey mi oldu?"
"Hayır. Sadece çok güzel dans etmiyolar mı?"
Daha yeni fark etmiştim. Kibum da vardı aralarında. Bi kızla dans ediyodu. İçten içe sevinmiştim. Sevgili yapmıştı ve ondan kurtulmuştum sonunda.
"Şey evet. Güzel dans ediyolar."
"Acaba...sende benimle dans eder misin?"
İstemeye istemeye onu onayladım ve diğerlerinin arasına karıştık.
Masada bıraktığım telefonuma mesaj gelmişti. Ama ben dans ettiğim için fark etmemiştim. Daha sonra giriş kapısına baktım ve Suga yı gördüm. Beni kurtar bakışları atarken arkasında gördüğüm kişiyle hemen suhoyu bıraktım ve onların yanına koşmaya başladım. Jimin gelmişti ve sarı saçlarını boyatmıştı. Kucağına atladım ve kollarımı boynuna doladım.
"Gelmiceksin diye çok korktum jimin"
"Ben sana gelicem diye söz vermiştim. Neyse inde bahçeye çıkalım. Suga sen çantasını getirirsin sonra"