20

1.3K 108 9
                                    

Misa'dan

Jiminin evine  gelmiştim. Birkaç kez kapıya tıklatıp açılmasını bekledim ama kimse açmadı. Jimini aramaya karar verdim. Bir kaç kez telefon çaldı. Tam telefonu kapatmayı düşünürken jimin sonunda telefonu açmıştı.

"Efendim misa?"

"Ah şey evde misin?"

"Evet zile basan sen  miydin kusura bakma duştaydım."

"Önemli değil. Şey kapıyı açmicaksan ben  gidiyorum"

"Tamam geliyorum" telefonu kapattıktan sonra kapıyı açtı. Altında eşofman vardı. Üstünde bişey yoktu ve kasları belli oluyodu. Dışardan birisi görmesin diye içeri geçtim ve kapıyı kapattım. Arkam dönüktü.

"Kimin üstüne bişey giymeyi düşünmüyo musun?"

Bir kaç dakika sonra boynumda bir nefes hissettim. Çok tuhaf bir histi. Sıcak nefes alışverişini hissediyodum.

"Giydim."

Arkamı döndüğümde fazla yakındık. Bu durumdan rahatsız oldum ve elimi boynuma götürdüm.

"Şey ben şey için gelmiştim... Bişeyler mi yapsak. Sıkıldım da evde."

Beni onayladı ve odasına çıkıp saçını kurutmuş bir şekilde geldi.

O saçını kuruturken gene gizli numaradan mesaj gelmişti.

Gizli numara: şimdide jiminin evinde demek...

Bldmisa:sen beni mi takip ediyosun?

(görüldü✔✔)

Bldmisa:görüldü mü?!

Gizli numara:işim vardı. Yakında karşına çıkıcam...

Bldmisa:umurumda değilsin!!

Gizli numara:karşına çıkınca yakışıklı olduğum için bu lafından dolayı pişman olacaksın...

Bldmisa:pis egoist!

Gizli numara: ben mi? :)

Bldmisa sizi engelledi

Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz

Gizli  numara: gerçekten engelledin mi?!

Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz

Gizli numara:hadi ama...

Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz

Jimin aşağıya inince birlikte dışarı çıktık.

"Misa seni bir yere götürmek istiyorum."

"Nereye jimin"

"Imm. Sürpriz olsun. Neyse hadi biraz uzak gidelim"

Onu kafamla onayladım ve ayakkabılarının bacıklarını bağlamasını bekledim...

Yarım saattir yolaydık ve hala gelememiştik.  Jimin önce bir yere gidip bir demet çiçek aldı.

"Gidene kadar elinde tutsan? Zarar gelmesini istemiyorum"

Uzattığı çiçekleri kucağıma koydum ve emniyet kemerini taktım. Çiçekleri beğenmek için bende inmiştim. Bu kadar çok özen gösterdiğine göre kesinlikle beni önemli birinin yanına götürecekti. Ya da sadece birine çıkma teklifi edecek ve bana onun için çiçek beğendirmişti. Ben bunları düşünürken jimin bir yerde durdu.

"Geldik misa"

Geldiğimiz yere baktığımda etrafta ev yoktu. Arabadan inince bir mezara geldiğimizi anladım.  Jimin önden bende onun arkasından  gidiyordum. Bir mezarın önünde durdu ve soyadı "park" olan birisinin mezarıydı. Eğildi ve çiçeği mezarın üstüne koydu. Gözleri dolmuştu...

"Anne.. Bak. Yanımda sana bahsettiğim kız var. Sana bu kızı sevdiğimi anlatmıştım."

O ne demişti biraz önce. BENİ ANNESİNE SEVDİĞİ KIZ OLARAK MI ANLATMIŞTI. JİMİN... BENİ GERÇEKTEN SEBİYO OLAMAZDI DEMİ??..


FRİEND/{PJM}/1.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin