Misa'dan
Sabah alarmın sesiyle uyanmıştım. Üniversiteye gidene kadar part-time işinde çalışmaya karar vermiştim. Üstüme rahat bir şeyler giydim. Biraz bi şeyler atıştırdım ve şarjda olan telefonumu alıp evden çıktım. Bi kafede garsonluk yapacaktım. Yarım saat sonra çalışacağım yere gelmiştim. Hoş bir havası vardı. Öyle serseriler falan gelmezdi umarım.
Patron yanıma gelip kuralları anlattı. Üstümü değiştirebileceğim bir oda vardı. Kızlar ve erkekler olarak ayrılıyordu. Kız olan yere girdim ve üstümü değiştirdim. Saçımı bağladım ve siparişleri alacağım kağıdı ve kalemi alıp çıktım. Ilk günümdü ve burda çalışanları tanımıyordum. Günümün güzel geçeceğini umarak işe başladım. Yeni gelen grubun yanına gittim ve siparişlerini aldım. Diğer erkeklere göre fazla kibarlardı. Yemek yapan kişinin yanına gittim ve sunha denilen kızla tanıştım. Benden 2 yaş büyüktü. Stajyer olarak gelmişti. Çok iyi birisine benziyordu. O hazırlayınca haber ederim dedi. Onu onaylayıp diğerlerinin siparişini almaya başladım. Şu anlık bir sıkıntı yoktu.
2 saattir çalışıyordum. Yorulmamıştım. Çok kötü insanlar gelmiyordu. Bunları düşünürken bir kız ve bir erkeğin oturmuş olduğu masaya gittim.
"Ben sana ne dedim! Benim sözümden çıkmanın cezasını çekeceksin!"
"Ö-özür dilerim. Benim b-bi suçum y-yoktu. Tamamen beni zorladı. Söylemezsem e-eğer seninde başın yanıcaktı."
"Keşke yansaydı. Benden habersiz şeyler yapıyosun!! Anneni öldürmemi istiyorsun sanırım. Seve seve!!"
Kız ağlayarak masadan kalktı ve lavaboya koştu.
"Siparişinizi alabilir miyim?"
"En ağırından içki alabilir miyim?"
"Üzgünüm efendim. Burası bar değil. Lütfen Bask a bir şey sipariş edin"
"Ne demek bar değil!! Ben burayı satın alırım. Benim kim olduğumu biliyo musun?!! Bana içki getirmek zorundasın."
"Bask a birisini göndericem. Sizinle ilgilenebilecek(!)"
Bunu dedikten sonra patronumun yanına gittim.
O gerekeni yapacağını söyledi.
Başka bir olay olmamıştı. 3 saat daha çalıştıktan sonra isim bitmişti. Soyunma odasına gidip üstümü değiştirdim ve eşyalarımı alıp kafeden çıktım. Kalabalık olmayan bir sokaktan evime gidiyordum. Telefonuma bildirim geldi ve mesaja bakmak için telefonunu açtım.
Gizli numara size mesaj atmak istiyor
Mesajı görebilmek için
İzin ver| Geri çevir
Gizli numara: selam
Gizli numara: sadece bir
Şeyi merak ediyorum.(14.09)
(görüldü✔✔)
Gizli numara: cevap vereceksin
umarım. Şu an benimle konuşmak
isteyen o kadar kız varken neden sen?Bldmisa:Ben sana yaz demedim.
Gizli numara: haklısın.
Gizli numara:Sabah erkenden evden çıkmışsın?
Bldmisa: öyleyse nolmuş?
Bldmisa:daha doğrusu
bundan sanane?Gizli numara:ah haklısın.
Rahatsız ettiysem kusura bakma(14.59)
(görüldü✔✔)
Gizli numara: görüldü mü?
Gizli numara: sen ciddi olmazsın.
Gizli numara:insan bi rahatsız
etmedin falan derdi.(16.03)
Gizli numara:oh peki iyi günler ^^
Bldmisa:sanada iyi günler.
Bldmisa:mümkünse bidaha
yazmayın.!
(görüldü✔✔)
Telefonumu masaya koyup üstümü değiştirdim. Evde oturmak ve gizli numarayla konuşmak çok sıkıcıydı. Jiminin yanına gitmeye karar verdim.