26

1.1K 91 4
                                    

Hatırlatma°

Jimin'den

Aradan 1 saat daha geçmişti ama hala misa eve gelmemişti. Bende daha fazla bekleyemedim ve dışarı çıktım. Her yeri karış karış aramıştım ama bir türlü bulamamıştım.

Otelden çıktım ve etrafı aradım. Sonunda tenha bir sokakta bulmuştum. Yanında kai mi vardı onun? Yoksa benim gözlerim mi yanlış görüyordu? Beni görmeyeceğini düşündüğüm bir duvarın arkasına geçtim ve onları dinlemeye başladım.

Konuşmalarından etkilenmiştim ve yaptığım için pişman olmuştum...

26.bölüm

Jimin'den

Misa arkasını döndü ve otele doğru gitmeye başladı. Hemen ardından bende çıkmıştım.  Odaya girdi ve eşyalarını aldı telefonunu arıyordu ama bulamiyodu. Benim cebimde kalmıştı. Neyse bulamaz ve gidemezdi. Ben de ondan özür dilerdim.

Misa'dan

Eşyalarımı toplamıştım ama bir türlü telefonumu bulamıyordum. Evde yedeği vardır diyerek valizimi aldım ve arkamda şaşkın şaşkın bakan bir jimin bırakıp asansöre bindim. Eve otobüsle gitmek zorunda kalacaktım. Asansör durdu ve içinden çıktım. Ben otelden çıkarken birisi kolumdan tuttu. Arkamı döndüğümde jimin olduğunu gördüm. Nefes nefese kalmıştı. 

"

Ne var?"

"Nereye gittiğini sanıyorsun!"

"Sanane!!"

"Ne demek sanane ben senin sevgilinim.  Sadece bir yanlış anlama yüzünden ayrılmicaksın demi?"

"Ne saçmalıyorsun. Ben senden ayrılmadım sen benden ayrıldın hatırlatırım.  Eğer hala sevgili olduğumuzu sanıyorsun sanırım.  Lütfen bu kadar düştüğünü söyleme. Şimdi gidicem eğer izin verirsen?!"

"Gitme. Yanlış anlamıştım. Ay-"

"Açıklama izin verseydin yanlış anlamazdın. Hem bana güvenmediğini gösterdin. Bidaha karşıma çıkma!!"

Valizimi de alıp hızlı olmaya çalışarak taksi bekleninen yere gittim. Birini durdurdum ve adresi verdim. Başımı cama yasladım ve gözümü kapattım. Jimin gözümün önüne geliyodu. Bir süre sonra istemsizce gözümden yaş geldi. Biraz sürünücekti. Tabii gerçekten seviyosa katlanırdı.

Evime gelince valizimi yerleştirdim. Jimin telefonumu vermişti. Karıştırdığı belli oluyordu. Demekki bana cidden güvenmiyordu. Ben ona bana güvenmemek neydi cezasını vericektim. Universite açılınca ilk isim bir arkadaş edinip jimini kıskandırmak olucaktı. Zaten okulun açılmasına şunun şurasında 1 aydan az kalmıştı...




~Üniversite ilk günü ~

Jimin bana defalarca mesaj atmıştı ama hiçbirine bakmamıştım. Okul olduğu için erken kalkıp banyoya girdim. Saçımı güzelce yıkayıp taradım ve üstüne kısa biseyler giydim. Aslında çok da kısa değildi ama kısaydı. Yani kıskanacaktı.  Biseyler atıştırdım. Okula gitmek için evden çıktım. Kapının önünde jimini görmeyi beklemiyordum. Boş gözlerle bakıp yanından geçtim.

"Bırakmama da mı izin vermiyosun?"

Ona cevap vermedim ve okula gittim.

FRİEND/{PJM}/1.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin