Jimin'den
Misayla yalnız kalmak istiyordum. Annem beni biriyle zorla evlendircekti. Nedenmiş şirket işleri falanmış. Ben o Eun Kyung denilen kızla evlenmek istemiyordum. ölsem de evlenmezdim. Busandaki yazlık bi ev vardı ve oraya gidiyorduk. Misaya baktığımda uyuyo olduğunu gördüm. Biraz acıkmıştım ve orda bişeyler olmayacağını düşünerek bir markete girdim. Biraz abur cubur ve yemek için bişeyler aldım. İçecek olarak da bir kaç bişey alıp kasaya gittim. Ödeyip marketten çıktım. Arabaya yerleştirirken telefonum çaldı. Annem arıyordu bende telefonu kapattım. Arayınca ulaşamasınlar bi zahmet. Arabaya bindim ve 5 dakika sonra Busan'a gelmiştik. Yazlık evine gelince önce arabadaki şeyleri eve yerleştirdim. Misaya baktığımda hala uyuyordu. Kucağıma alıp kendi odama götürdüm ve yatağıma yatırdım. Ondan nefret ediyo olabilirim ama eminim ki isteyerek olmamıştır . Mutfağa indim ve bişeyler hazırladım. Masayı hazırladım ve onu beklemeden kendim yedim. O da uyanmıştı ve nerdeyim diyordu . Umursamayıp son lokmalarımı da yedikten sonra tabağımı masadan kaldırdım. Yemek olan tabaklar duruyordu. Eğer o da acıkırsa yerdi . İçeri geçtim ve televizyonu açtım. Misa yemeğini yeyip yanıma geldi.
Misa'dan
"Jimin napcaz burda beni neden getirdin?"
Jimin sakinleşmek için derin derin nefes alıyordu.
"Annem geldi o yüzden. Oldu mu?"
"Peki ne zaman gidicez?"
Jimin cevap vermedi ve televizyona bakmaya devam etti....