Hatırlatma~~
"Misa seni bir yere götürmem gerek."
Onu onayladım ve arabaya bindik.
Arabayı sürerken birden önümüze bir araba kırdı ve içeriğinden 3 4 tane adam çıktı.
Jiminde arabadan indi. Onlar kavga ediyodu. Daha fazla dayanamadım ve bende indim. O sırada birisi gelip ilaçlı bezi koklatmıştı.~~
23.bölüm
Misa'dan
Uyandığımda bi yatakta yatıyordum. En son bizi kaçırmamışlar mıydı diye düşünüyodum. Etrafı inceledim ve normal bi insanın yaşadığı bir evdi. Yani depo faln değildi. Ayağa kalktım ve kapıya gittim. Kulpunu yavaşça aşağı indirdim ve açılmıştı. Bu işte bir tuhaflık vardı ama hadi hayırlısı.
Jimin'den
Uzun süredir misa'ya karşı bir şeyler hissediyordum. Bir türlü ona açılamıyordum. Bugün artık ona söylememin zamanının geldiğini düşünüyordum. Düzgün bir şekilde çıkma teklifi edecektim. Eğer daha fazla beklersem woo gidip söylicekti. Evet o da onu gördüğü günden beri ona karşı bir şeyler hissetmiyor değildi. Bu benim epey sınırımı bozuyordu.
Sugayla konuştuk. O onu kaçırmamış gerektiğini söyledi. Artık ne tür bi fantazi yaşıyorsa. Onu kırmadım ve kabul ettim. O uyurken biz de evin içine mumları ve gülleri koyduk. Çıkma teklifi edecektim ve mükemmel olmasını istiyordum. Ufak bi hata dahi istemiyordum. Adamları ayarlamıştık. Misayı bayıltıp yeni aldığım eve getirdim. O masum bir şekilde uyurken suga da adam getirtmisti. O uyanana kadar bitirmemiz gerekiyordu sonuçta. Ben zehirlenmemesi için özenle yemek yapıyordum. Etrafı fazla dağıtmamak gerekiyordu. Sonra onları toplamayla zaman kaybedemezdik. Herşeyi hazırlamıştık. Tek eksik olan masadaki mumlar ve misa'ydı.
Misa'dan
Merdivenlerde mumlar vardı. Görünce ilk önce şaşırdım. Aşağı indim ve jimini görünce yanına gittim.
"Uyandın mı?"
"Evet. Bunlar.... jimin neden yaptın?"
"Misa... nasıl diyeceğimi bilmiyorum ama sanırım uzun zamandır senden hoşlanıyorum. Ortaokulda o olayda bile seni sevmeye devam ettim. Ama sen bunu fark etmedin. Bugüne nasipmiş söylemek"
Yanına gittim ve jimine sarıldım. Tamam kabul ediyorum bende onu seviyorum. Ama bilmiyorum. Onunla sevgili olursam eğer birileri bişey yapar mı??