Jimin'den
~1 hafta sonra~
Annem beni Eun Kyung denilen kızla evlendirmekte kararlıydı. Ne yaptıysam beni dinlemedi. Madem hayatımla oynamak istiyorsunuz o zaman bende en güzel şekilde oynayacağım bundan emin olabilirsin anne...
Xxmoçhixx: selam kyung.
Kyung._: aşkım annen düğün tarihini almış.
Xxmoçhixx: tamam 1 saat sonra ***** kafesinde buluşalım.
Sinirim bozulmuştu. Hemen Bong Cha yı aradım. Sevgilim diye tanıtıcaktım.
Aradım ama işinin olduğunu söyledi. Başka türlü oynarım o zaman bende.
Misa'dan
Jiminle en son bir hafta önce konuşmuştuk. Özlemiştim ama sevgilisi vardı demi. Zorla da olsa annesine karşı çıkabilirdi. Umursamak istemiyordum ama elimde değildi. Bugün yoongiyle buluşacaktım. Daha sonrada eski arkadaşlarımla kafede buluşmak üzere anlaşmıştık. Şimdiden hazırlansam iyi olacaktı.
Bunları giyip hafif makyaj yapmıştım. Telefonumu şarjdan çıkardım ve cüzdanımı da alıp çantama koydum. Suga kapının önüne gelmişti bile. Hemen yanına gittim."Kanka sen baya uzamışsın"
"Aishh dalga geçme senin omzuna geliyorum zaten"
Güldü ve kapımı açtı. Ama ben seni yerim ya. Bir insan bu kadar cool olamaz.
Biz arabada giderken birden yoongi'nin telefonu çaldı.
-......
-tamam da neden evleniyorsunuz bu kadar kolay intikam alamazsın.
-.......
-o herifi kendi ellerimle öldürücem. Ben sana bişey yapma demiştim bir kere beni dinlesen. Hem jimini bu şekilde bitiremezsin.
Beni unutup bunu demişti. Demek herşey yoongi'nin planıydı.
-.......... ANLAMIYOSUN!!!!
-bağırma bana kafenin ismi ...... Demi?
-........
Bişey demeden yüzüne kapatmıştı yoongi. Bunlar neyin peşindeydi.
"Şey kusura bakma bir arkadaşım aradı da açmam gerekti."
"Yok önemli değil de benim bugün başka bir işim vardı ben burada insem başka zaman buluşsak?"
"Ne işin var ki?"
"Hastaneye gitmem gerek. Sonra anlatırım."
Arabayı durdurdu ve bende indim. Hastaneye girdim ama yoongi gidince taksiye bindim ve jimini aradım.
-efendim ?
-jimin konuşmamız lazım . nerdesin?
-sen söyle ben gelirim.
-hayır sen yerini konum atarsın kapatıyorum.
-tamam.
Kapattıktan sonra jimin konum atmıştı.
~15 dakika sonra ~
Jimine ne dicektim ki. Kiminle konuştuğunu görmemiştim sonuçta ama konuşmalarını duymuştum.
"Artık söylemeyi düşünüyo musun Misa?"
"Şey nasıl anlatacağımı bilmiyorum. Aslında neyse. Ben yoongiyle bir yere gidicektim. Sonra ona bir telefon geldi. Kiminle konuştuğunu görmedim ama senin adın geçiyordu."
"Benim hakkımda mı? Ne konuştular bir anlatsan"
"Bende o yüzden çağırdım zaten. Konuştuğu kişi kızdı. Yani seninle evlenicek olan kişi sanırım.... Her neyse yoongiye bi kafe adı verdi ve seninle buluşacağını söyledi. Yoongide o şekilde intikam alamazsın gibisinden şeyler dedi. Yani o kız senin düşmanın sanırım. ama öyleyse niye onunla evleniyorsun ki.?"
"Eun kyung.... Ne işler peşindeler bilmiyorum ama umrumda da değil. Teşekkür ederim ama senden bişey isteyebilir miyim?"
"Yapabileceğim bişeyse neden olmasın"
"Bizim aramızı boz lütfen. Onunla evlenmek istemiyorum."
"Napim senden hamileyim falan mı deyim. Aman Allah korusun"
"Evet onu de. Bişey de işte sevgili olduğumuzu falan söyle hatta bugün kafeye gidicez ya sen de benimle gel."
"Ama..."
"Lütfen hadi. Hem özür olarak kabul ederim."
"Tamam saat kaçta buluşacaktınız tam duyamadım da."
"Yarım saat sonra hadi kalkalım anca gideriz."
Kalktık ve arabaya bindik. Aralarını bozmak istemiyorum ama zaten sevgili falan değillermiş . Yani zorla evleniyorlar o zaman aralarını bozsam bişey olmaz sanırım.
~yarım saat sonra~
Kafeye gelmiştik ve heyecandan avuç içlerim terlemişti. Jimin içeri girmeden elimi tuttu ve sakin olmamı söyledi.
Eun: "Aşkım bu kim?"
Jimin: " Eun ben seni sevmiyorum bunu biliyorsun"
Misa: " jimin dediğin kız bu mu sevgilim"
Jimin: "maalesef . neyse annemin yanına gidicez bugün. O zaman bununla evlenmek zorunda kalmicam."
Eun: " Jimin sen ne diyorsun biz düğün tarihini aldık. Hem sen beni nasıl aldatırsın?!"
Jimin: "Ben se-" dayanamayıp sözünü kesmiştim.
Misa: "O seni sevmiyo nasıl aldatabilir. Biraz beynini kullan dicemde o da yok ki. Gelmiş bide sevgilime bağırıyo!!"
Eun: "Ne sevgilimi asıl ben onun sevgilisiyim biz evleniyoruz tamam mı"
Misa: "Jimin bu ne diyo?"
Jimin: "Aşkım sen bunu takma biz annemin yanına gidicez zaten o zaman her şey olacağı gibi olur. Bide intikam almaya çalışıyomuş. Sen kim oluyorsun da benden intikam almaya çalışıyosun EUN KYUNG!!"
Eun: "Ben.. Ben-"
Misa: "Sevgilim gidelim daha fazla bu kızı dinlemiceksin sanırım?"
Jimin: "Evet gidelim"
Biz kafeden çıkarken birisi kolumdan tuttu ve şimdi bitmiştim.