31

1.1K 81 3
                                    

Hatırlatma

Evime geldik ve ben bir sonraki günün ders programını hazırladım. Üstüme yarın giyeceğim kıyafetlerimi giydim. Uyurken jiminden kıyafet alırım diye gecelik almadım yanıma.  Birlikte jiminin evine gitmiştik. Eve gider gitmez odasına gitmişti. Bende arkasından gittim ve kıyafet istedim. Verdiği şeyleri banyoda giydim ve tekrar yanına gittim. Uyuyo olduğunu gördüm ve ben de yanına geçip arkasından sarıldım.

Tam uyuyacakken telefonuma gelen bildirim sesiyle uyanmıştım. Bu saatte kim mesaj atardı ki?!

31.bölüm

Misa dan

Jimini uyandırmamaya çalışarak yatağın yanında bulunan küçük masadan telefonumu aldım.  Bilinmeyen bir numara daha doğrusu telefonumda kayıtlı olmayan bir nu maradan mesaj gelmişti.

Bilinmeyen numara:annen ve baban ölmedi misa. Bana kim olduğumu ve nerden bildiğimi soracak olursan yakına karşına çıkacağım. Eğer herşeyi öğrenmeyi çok istiyorsan o yanında yattığın kişiden ayrılman lazım. Dediğim gibi yakında her şeyi öğrenirsin.

Bu kimdi. Benim jiminle olduğunu nerden biliyordu ki!!

Onu umursamamaya çalışarak jimine arkam dönük bir şekilde yattım. Bir kaç dakika sonra jimin kollarını belime dolamıştı.

~sabah~

"Misa kalkıcak mısın artık. Okula geç kaldık!!"

Jiminin okula geç kaldık demesiyle gözlerimi açtım ve yataktan koşarak kalkıp banyoya girdim. Işlerimi hallettim ve saçlarımı düzelttim.
Üstümü de değiştirdikten sonra hazırdım.  Kapıyı açınca koltukta rahat bir şekilde oturmuş jimini görmeyi beklemiyordum.

"Jimin geç kaldık demedin mi? Neden boş boş oturuyosun kalksana!!"

"Sen uyan diye demiştim. Sen bu kadar hızlı hazırlanır mıydın?"

Ona göz devirip çantamı koyduğum odasına girdim. Iyi ki erken kaldırmıştı diye düşünerek bugün olacağımız sınava çalışmaya başladım. Herkes benden kopya çekecekti. Müdür sınav notlarımıza göre sınıf değiştireceğini söylemişti. Umarım hepimiz aynı sınıfta olurduk.

Y

arım saat sonra jimin yanıma geldi ve kahvaltının hazır olduğunu söyledi. Bende kitap ve defterimi çantama koyup aşağı indim. Çok güzel kokular geliyordu mutfaktan. Hemen masaya oturdum ve bir seyler atıştırdık. Yemekler çok güzel olmuştu. Birlikte yemeğimizi bitirip masayı topladık. Bulaşıkları da makineye yerlestirdik ve ellerimizi yıkayıp evden çıktık.

15 dakika yürüdükten sonra okula gelmiştik. Bizimkilerden sadece kris,tao ve biz vardık. Onları kantinde beklemeye karar verdik ve okula girdik.


~~~~~~~~~~

Blackpink in yeni şarkısı hakkında ne düşünüyorsunuz??( bence klip yıkılıyo🖤)

FRİEND/{PJM}/1.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin