Misa'dan
~1 hafta sonra~
Jimin denilen herif yüzünden okula gidemiyordum. Korkuyordum. Ama benlik bişey yoktu kendisi kaybederdi. Ben böyle düşünürken bugün okula gitmeye karar verdim. Eğer 3 gün daha devamsızlık yaparsam sınıfta kalacaktım.
1 haftadır telefonumu açmamıştım. Nerde olduğunu bile hatırlamıyodum. Daha sonra bulurum diye düşünerek banyoya girdim. Gözlerimin altı hafif morarmıştı. Banyodan çıktıktan sonra kapatıcı sürmüştüm. Aslında makyaj yapmazdım ama yüzüm soluk gözüküyordu. O yüzden biraz makyaj yapmaya karar verdim. Gözümün üstüne abartılı olmayacak şekilde far sürdüm. Daha sonra parlatıcımı sürdüm. Çantama bi kaç defter koydum ve telefonumu aramaya başladım. Bulamayınca çantamı aldim ve merdivenlerden aşağı indim. Birazda salona baktım. Zar zor bulmuştum ve şarjım hala 80 lerdeydi. Üzerime kot ceketimi giydim. Ayakkabılarımın bacıklarınıda bağladıktan sonra artık hazırdım.
Evden çıktım ve yavaş adımlarla okula gitmeye başladım.Okula gelmiştim ve içimde tuhaf bi his vardı. Telefonumu açtım ve birsürü mesaj vardı. Hepsini yukarı kısımdan sildim. Kimden geldiği umrumda bile değildi. En kısa zamanda numaramı değiştirmem lazımdı.
Ben telefonumu cebime koymuştum ki telefonum çalmaya başladı. Cebimden çıkardım ve arayan kişiye baktım. Kai beni neden arıyodu ki
JONGİNN
ARAMARI YANITLA/ARAMAYI REDDET
"Efendim Kai?"
"Sen bir haftadır nerdesin. Herkes çok endişelendi. Yer altı çok karıştı. Bu yüzden biz de biraz ara verdik. Senin okuluna kayıt olduk. O jimin denen şerefsizin yaptıklarını bize söylemen gerekirdi."
"Üzgünüm. De sen niye geliyosun ki."
"Sadece ben gelmedim. Her neyse aynı sınıftayız. Beş dakka içinde burda olman lazım. Okula yeni kişiler gelecekmiş yani bizim haricimizde."
"Tamam geliyorum."
Telefonu kapattım ve hızlı adımlarla sınıfa çıktım. Kai beni görünce yanıma geldi ve sarıldı. Bende kolumu beline doladım.
"Seni çok merak ettik aptal. Bidaha haber vermeden bişey yapma. Kaç kere eve geldik açmadın. Aishh bak gene sinirlendim." Bunu dedikten sonra benden ayrıldı.
"Nerden bilebilirim beni merak edeceğinizi. O kadar sinirlenmiştim ki daha yeni yeni kendime gelebildim. Üzgünüm Kanka bidaha olmaz."
"Tamam affedildin. Hadi bizimkilerin yanına gidelim."
Onu onayladım. Kolunu omzuma attı ve birlikte kantine çıkmaya başladık. Okula yeni gelen kişiler demişti. Bunu duymuştum ama bildiğim kadarıyla gelecek kişi kızdı. Bu da benim işime gelirdi. Okulda dövebileceğim adam akıllı bi insan yok. Kantine geldiğimizi gören Angie & Rose & jisoo koşarak yanımıza geldi ve hepsi birden üstüme atladı.
"Sanırım nefes alamıyorum. Jisoo sende şunlara uymasan lütfen"
"Aman be. Sen neredeydin bakayım cevap ver!"
"Yorgundum. Ve evdeydim zaten. Neyse bana çikolatalı süt alır mısın unni." Jisoo bizden 1 yaş büyük olsada ona unni demek hoşuma gidiyodu.