32

1K 74 34
                                    

Hatırlatma°•°

Çok güzel kokular geliyordu mutfaktan. Hemen masaya oturdum ve bir seyler atıştırdık.

Yemekler çok güzel olmuştu. Birlikte yemeğimizi bitirip masayı topladık. Bulaşıkları da makineye yerlestirdik ve ellerimizi yıkayıp evden çıktık.

15 dakika yürüdükten sonra okula gelmiştik. Bizimkilerden sadece kris,tao ve biz vardık. Onları kantinde beklemeye karar verdik ve okula girdik.


32.bölüm

Misa'dan

Bizimkiler de gelmişti. Sınavın başlamasına 1 saat kalmıştı.

Kris:kanka sınav sorularını buldum. Bunları bi çözebilir misin? Hoca ayırısa bizden şüphelenip. Ondan şey ettim.

Sorulara bir göz attım.

Misa:oha bunlar çok kolay

Soruları çözdüm ve anlattım.

Ders başlamıştı. Herkes inek gibi ders çalışıyordu. Ama hiç biri bi şey anlamışa benzemiyordu.

Ismini bilmediğim birisi yanıma geldi.

X:Ben lee'nin arkadaşıyım. Senin bu derste iyi olduğunu söyledi. Şey acaba bana yardım edebilir misin?

Onu onayladım ve anlatmaya başladım. Ders boyunca anlattım o da yüzümü inceledi. Bu durumdan rahatsız olmuştum.

Misa:konular alnımda yazmıyor kağıda baksan daha yarayışlı olur.

Utanmış olmalıydı.  Ders bitti ve bizimkiler yanıma geldi.

Jimin benim o çocuğa ders anlatmamdan rahatsız olmuşa benziyordu. Ben olsam bende rahatsız olurdum. Doğruyu söylemek gerekirse çocuk jiminden daha yakışıklıydı. Ismini bilmiyordum ama.

Tao:kanka helal olsun. Okulun en yakışıklı çocuklarından birine ders anlattın.

Jimin:ben daha yakışıklıyım bikere.

Tao:o çocuk senden daha yakışıklı. Çünkü o Tae. O çocuğun peşinde bir sürü kız var. Hatta bu ikisi hariç(sung jae ve sung bae) bütün okulun kızları peşinde.

Misa:yha!! Bence o kadar yakışıklı değil.

Lee:birazdan misa çarpılacak.

Biz konuşurken arka bahçeye gelmiştik bile.

Mike: misa bence sen şu yanındakinden ayrıl. Bizim tae senin pesinde olabilir.

Jimini sinir etmek için yaptığı çok belliydi.

Misa:umrumda mı?? Benim jiminim bana yetiyo demi sevgilim?!

Jimin:evet misa. Ben bi lavaboya gidiyorum.

Bu neyin tribini yapıyordu. Hem daha yeni barışmıştık.

Sınav zamanı gelmişti. Hala jimin ortalıkta yoktu. Umursamayıp sınava gireceğim  sınıfa girdim ve boş sıralardan birine oturdum.

Tae: oturabilir miyim?

Misa:tabiki.

O yanıma otururken fark ettim ki jimin en önde bir kızla oturuyordu. Bu cidden ne yapmaya çalışıyordu. Bi küsüyor bir barışıyor.

Sınav başlamıştı. Benim önümde mike ve sung jae, arka sırada lee ve sung bae oturuyordu. Kris mike ve sung jaenin önünde ismini bilmediğim bir kızla, lee ve sung baenin arkasında ise tao bir erkekle oturuyodu.

Ben sınav sorularını cevaplamıştım. Tae de benden bakıyordu. Önümdeki yani lee hoca bakmazken arkasına dönüp cevapları geçiriyordu.  Lee den de sung jae cevapları geciriyordu. Onlar öncekilere verirken bende kağıdımı kaldırıp arkamdakiler gösterdim.  Umarım kopyayı doğru çekerlerdi.

~okul çıkışı~

Jiminle konuşmamıştık. Ne ben onun yanına gitmiştim ne de o benim yanıma gelmişti. Eve giderken takip ediliyo gibi hissetmem sanırım normal değildi.

Eve geldim ve girince kapıyı bir kez kitledim. Odama geçtim ve üstüne rahat bi şeyler giydim.
Evde sıkılmaktansa dışarı çıkmak daha mantıklı geliyordu. Dışarı çıktım ve biraz dolaşmak için parka gittim. Yaz olduğu için bir sürü çocuk vardı. Banklardan birine oturdum ve instagram da dolaştım.

1

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1.247 beğenme  568 yorum

@kimtae_ : kookie geliyorum...

@jeonjk : bekliyorum Hyung:)

@kimtae_ takip etmeye başladınız.

Çok tatlı birine benziyordu. Dedikleri kadar yakışıklıydı da. 

Biraz daha gezdikten sonra(instagramda) omzunda bişey hissettim. Başımı daha cevirdigimde kafasını omzuma koymuş ne yaptığıma bakan woo Hyung u beklemiyordum. Yerimden kalktım ve gözlerimi büyüterek woo Hyung a baktım. O güneş varken dışarı çıkamıyordu ki.

FRİEND/{PJM}/1.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin