Misa'dan
Uyandığımda yanımda birisi vardı. Gözlerimi kırpıştırım yanımdakine baktım. Evet bu wooydu. Uyuyo olmalıydı. Yüzüne baktığımda yaralar geçmişti.
Onu uyandirmamaya çalışarak kalktım ve lavabo olduğunu düşündüğüm yere gittim. Ayna ya baktığımda aynada kanla yazılmış yazılar vardı. Anlamadığım bir dilde yazılmıştı. Çeşmeyi açıp ekimi yıkadım ve tekrar içeri geçtim. Saat gecenin 03.48 di. Uyandığım için tekrar uyuyamazdım. Biraz evi gezmeye karar verdim.
Kitli bi oda vardı. Kapının kulpunu aşağı indirdim ama kitli olduğu için doğal olarak açılmadı. Pes edip woo nun olduğu odaya gittim. Yanına yattım ve arkama döndüm. Bi an önce sabah olsaydı keşke. Uyumaya çalıştım ama uyuyamamıştım. Sonra arkamı döndüm ve woo nun yüzünü incelemeye başladım. Ilk defa yüzünü bu kadar net görüyordum. Genelde şapkasıyla gözlerini falan kapatırdı. Elimi onu uyandırmaya korkarak saçına koydum. Bi süre sonra uyumuştum.
~¤Sabah¤~
Belimde olan kollarla uyanmıştım. Arkamı döndüğümde jimini görmüştüm. Ama... sabah woo yok muydu. Etrafıma baktım ve dağ evinde olduğunu gördüm.
"Ahh uyandın mı misa?"
"Evet. Sen yeni mi uyandın?"
"Aslında baya oldu falan oldu. Sen elini saçıma koyunca uyandım."
Ama ben? woo? Hayal felan mı görüyodum. Ama burda kıtlı bi oda falan yoktu ki. Her neyse bir daha aynı şey olursa zamanım olduğunda doktora görünsem iyi olucak.
Birlikte kahvaltı hazırladık ve yemek yemeye başladık. Kahvaltıyı yapıp biraz dışarı çıkmaya karae verdik. Jiminle sevgili olmamam için bir sebep yoktu demi??.
Masayı topladık ve dışarı çıktık. Hava güneşli olduğu şort giymiştim. Bu onu kızdırmıştı ama onu ikna etmeyi başarmıştım. Çift kıyafetlerinin olduğu bir mağazaya girdik. Gözümü etrafta gezdirdim. Bakarken sağ tarafta gözüme bişey çarpmıştı çok güzeldi. Jiminin elinden tuttum ve o kıyafetlerin olduğu yere götürdüm.
"Jimin-shii bu çok güzel."
"Alalım o zaman misa." Kabine girdik ve kıyafetleri denedik. Çok güzel olmuştu. Tek sorun biraz-hatta baya-kisa olmasıydı. Kabinden çıktık ve jimin gözlerini üstümde gezdirdi.
"Misa çabuk çıkar şunları. Katil olmak istemiyorum."
"Ama jimin. Ben bunu çok beğendim. Lütfen alalım lütfenn."
Biraz aegyo yaptım ve sonunda ikna ettim. Aldıklarımızı ödedik ve dışarı çıktık.
"Misa seni bi yere götürmem gerek."
Onu onayladım ve arabaya bindik.
Arabayı sürerken birden önümüze bir araba kırdı ve içeriğinden 3 4 tane adam çıktı. Jiminde arabadan indi. Onlar kavga ediyodu. Daha fazla dayanamadım ve bende indim. O sırada birisi gelip ilaçlı bezi koklatmıştı.