~Dolaptan tepsi çıkardım ve hazırladığım şeyleri koydum. Bardakları da koyup içecekleri doldurdum. Artık her şey hazırdı ve içeri geçtim. Jimin aksiyon filmi açmıştı. Ne yani hep korku filmi izleyecek değildik sonuçta. Mutlu bir şekilde izliyoduk. Umarım bu mutluluğumuz kısa sürmezdi.~
37.bölüm
Misa'dan
Belimde olan eller ile uyanmıştım. Uykum açılınca yanımda kim.var diye baktım. Jimin ponçik bir şekilde uyuyordu. Elimi yumuşak duran saçlarına götürdüm. Bir süre sonra uyanmayacağına karat verip elimi yüzüne koymuştum. Tahmin ettiğim gibi. pürüzsüzdü.
Telefonumu elime alıp saate baktım. Saat 12.30 tu . Jiminin belimde olan ellerini uyanmasın diye yavaş bir şekilde yatağa bıraktım. Bunu yapmak biraz zorlamıştı ama donunda başarmıştım. Yavaşça yataktan kalktım ve aşağı kata indim. Yemek yapsam sorun olmazdı heralde. Jiminin en sevdiği yemekleri yaptım ve masayı hazırladım. Güzel görünüyordu. Tekrar yukarı kata çıktım ve kapıyı açtım.
"ChimChim kalk artık."
Elimi tekrar saçına götürmüştüm. Jimin kendi kendine mırıldanıyordu.
"Jimin kalkicak mısın?!"
Beni birden kendine çekti ve kemiklerimi kıracak bir şekilde sarıldı.
"Misa iyisin demi? O adam sana bişey yapmadı?"
"Ne adamı jimin?"
"Ahh. Rüyaymış. Günaydın sevgilim."
"Iki saattir sana sesleniyorum pislik herif. Ne diye kalkmıyosun yemekler soğudu be!"
"Özür dilerim aşkım. Hadi daha fazla soğutmadan mutfağa gidelim."
Birlikte kahvaltımızı yaptık ve mutfağı topladık. Bugün evde durmak istemiyordum. Hem hafta sonuydu.
"Jimin alışverişe mi gitsek?"
Belimde olan ellerini gevşetti biraz.
"Evde sıkıldın mı?"
"Evet aşkım. Hem biraz alışveriş yapmış oluruz. Olmaz mı?"
"Tamam. Hadi hazırlamalı o zaman."
Üstüme pantolon ve bir tshort giymiştim. Spor ayakkabılarımı da giyip evden çıktık. Arabaya bindik. Avm ye giderken yolun yarısında uyumuştum.
Gözümüze çarpan bir mağazaya girdik. Çift kıyafetleri çok güzeldi.
"Jimin. Şunlar çok güzel."
"Ben asla o şeyi giymem. Ama 2. güzelmiş. Onu da sen giyemezsin?"
"Neden giyemeyim ki?"
"Şortu kısa. Boşver onları şimdi git ve kapalı birşeyler al. "
Dudağını büzmüştüm. Biraz aegyo yaparsam belki alırdı...
Uzun uğraşlar sonunda almıştık. Üstümüze denedik ve aynadan baktık. Çok güzel olmuştu.
Mağazadan çıktık ve birkaç mağazaya daha girdik. Her girdigimiz mağazadan en az 1 poşet bişey almıştık. Alışverişimiz bittiğinde ikimizde acıkmıştık ve yemek yemek için avm nin üst katına çıkmıştık. Jimin siparişleri vermiş ve beni izliyordu.
"Jimin yüzümde bişey mi var?"
"Hayır. Ama çok güzel"
"Bana bakma da telefonunu aç. Hem o kim ki?"
"Ah jungkook. Açmasam da olur. Önemli değil yani. Hadi yemeklerimizi yiyelim"
Birlikte yemeye başlamıştık. Çok güzeldi. Ikimizde doyunca masadan kalktık. Eve giderken jimin müzik açmıştı ve bu daha da uykumu getirmişti. Başımı arabanın camına yasladım. bie süre sonra gözlerim kapanmıştı...