39

867 68 9
                                    

Hatırlatma

Masaya oturduk ve siparişlerinizi vermiştik. Yemeklerinizi yedikten sonra biraz konuştuk. Herkes küçüklük anılarını anlatıyordu. 1 saat sonra kalktık ve lucas bizi evlerimize bıraktı. Eve geldiğimde saat 01.45 Di. Odama çıkarken bişeyin kırılma sesini duymuştum.

39.bölüm

Misa'dan

Sesin geldiği yöne doğru adımlarımı yöneltmiştim. Mutfağa geldiğimde bahçeye çıkan yerin açık olduğunu gördüm. Işığı açtım ve yerdeki kırık camlara baktım. Evime kim girip eşyaları kırabilirdi ki. Bahçeye çıktım ve etrafıma bakındım. Kimse yoktu. İçeri gireceksen yerde Bi saat gördüm. Camı kırılmıştı. Sanırım kaçarken oldu. Saati elime aldım ve içeri geçip kapıyı kapattım. Yeri temizledikten sonra diğer yerlere de baktım. Kapıyı Bi kaç defa kilitledikten sonra odama geçtim ve pijamalarımı giyip yatağıma oturdum. Şuan uykum yoktu ve saat çoktan 02.00 olmuştu. Bilgisayarımı elime aldım ve sevdiğim diziyi açıp izlemeye başladım.

~sabah~

12.30 da kalktım ve lavaboya gidip işlerimi hallettim. Şarjda olan telefonumu arka cebime koydum ve mutfağa gidip yemek hazırladım. Masayı hazırlayıp oturmuştum ki cebimdeki telefon titredi.

Kibum: jiminle ayrılmışsınız ;)
(13.05)

Misa: bundan sanane?
(13.06)

Kibum:  Ortaokuldayken kaç kere seni uyardım. Ama sen beni dinlemedin.
(13.06)

Ama buna rağmen ikinize de zarar vermicem. Sadece bekle ve olacakları izle
(13.07)

Görüldü atıp telefonumu kapadım. Artık çevirdiği işlere alışmıştım ne de olsa. Gene jimine benim hakkımda bişiler demişlerdi ya da resim atmıştı. O da mal gibi inanmıştı.

Jimin'den

Saatlerdir odamda dolanıyordum. Misa yüzünden uyuyamamıştım. Lucas la sevgili olma ihtimalleri yoktu ama donghyung denilenle de olamazdı ki. En azından arkadaş olduklarını biliyordum. Beni severken onlardan biriyle çıkmazdı. Kuzenimle kafeye gitmiştim sevgili sansın diye ama beni takmamıştı bile. Bu yüzden sevgilisi olduğunu düşünmüştüm. Koltuğa oturdum ve başımı yasladım. Eğer biraz daha evde durursam kafayı yerdim sanırım. Üstümü değiştirip evden çıktım. Kafaye gidip sıcak bişiler içtim ve her zamanki gibi arabama binip Misa'nın evine sürdüm. Arabayı göremeyeceği bir yere park edip evinin önüne geldim. Görünürler kimse yoktu. Eve girsem mi diye düşünürken kapı açıldı. Misa telefonda biriyle konuşuyordu. Ağaçların arkasına saklanıp dinlemeye başladım.

M:sana gelicem dedim. Uzak dur ondan.

X:.....

M:anlamana sorun var sanırım. Gelicem diyorum.

Gelen taksiyi durdurdu. Taksi gidince koşarak arabama bindim ve taksiyi takip ettim. Taksi Bi evin önünde durmuştu. Misa inince kapı açıldı ve bu kibumla neden görüşüyodu ki?!

Evin önündeki korumalar dikkatimi çekmişti. Bu dün kafede beni dikizleyen değil miydi. Gene bu işin altından kibum çıkıyo sanırım. Misa eve girmeden mesaj atmıştım. Mesajı okudu ve etrafına bakındı. O kibum denilen kolundan tutunca içeri girdiler ve kapıyı kapattı.

Misa'dan

Eve girdik ve masadaki mum ve yemekler dikkatimi çekmişti. Soran gözlerle kibuma bakıyodum.

K:seni sevdiğimi biliyosun. Yapabileceğim şeyleri de biliyosun. Bence bişey demeden otur ve yemeğini ye.

Gözümü devirdim ve oturdum. Tabiiki yemicektim. Boş boş etrafıma bakındım. Bi oda dikkatimi çekmişti. Kapısı kapalı Bi şekilde duruyordu. Acaba içerisinde ne olabilirdi.

K:yesen diyorum artık?

M:gelmeden yedim. İzin verirsen lavaboya gidicem!

Bişey demesine izin vermeden ayağa kalktım ve yerini bildiğim için lavaboya girdim. Burda cam gibi bişey yok muydu kaçabilmem için. Jimine de cevap veremedim. Musluğu açtım ve lavabonun oradaki cam gibi şeyi açtım. Dışarıya baktım. Bir sürü koruma vardı. Bu gidişle ben burdan kaçamazdım. O zaman kibum denilenin güvenimi kazanmalıydım. Geri kapatıp elimi yıkadım. Kapı tıklanınca kilidi açtım.

K:napıyosun iki saattir?!

M:elimi yıkadım. Dakika başı beni mi takip edicek sin.

Onu tekrar umursamayıp merdivenlerden indim.

M:diyecek bişeyin yoksa gidiyorum kibum.

K:kimden izin aldın?

M:kendimden oldu mu?!

Çantamı aldım ve kapıyı açtım. Arkama bakmadan gidiyordum ki önüme geçti.

K:benimle sevgili olcaksın.

M:güldürme beni çekil önümden.

K:iyi o çok sevdiğin jimini öldürünce anlarsın ne kadar ciddi olduğumu.

İçeri geçmişti. Taksi durdurmak yerine jimini gördüğüm yere doğru ilerledim. Arabası buradaydı ama jimin nereye gitmişti ki?

FRİEND/{PJM}/1.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin