Κεφάλαιο 7. (α)

322 31 34
                                    

Το ίδιο βράδυ ο Μίλτος ετοίμαζε τα πράγματά του αναστατωμένος. Η πληροφορία που είχε πάρει δεν τον άφηνε να ηρεμήσει. Όσο κι αν έλεγε να μην ασχοληθεί,δεν κατάφερε να αντισταθεί στον πειρασμό να μάθει πού πήγαν η Χριστίνα με το Φίλιππο. Η μητέρα του μαθητή του έψαξε και τον ενημέρωσε πως είχαν πάρει την πτήση για Θεσσαλονίκη. Χωρίς να μεσολαβήσει πολλή ώρα έκλεισε εισιτήριο για την επομένη το πρωί. Δεν είχε ιδέα πού μπορεί να πήγαν μετά από εκεί, ούτε σκέφτηκε το ενδεχόμενο πως ίσως πήραν κάποια άλλη συγκοινωνία και άλλαξαν πόλη. Η παρόρμηση της στιγμής δεν τον άφηνε να σκεφτεί καθαρά ποια θα ήταν η επόμενή του κίνηση. Επιπλέον, οι συχνές κλήσεις της Μαριάννας, τις οποίες άφηνε αναπάντητες τον πίεζαν περισσότερο. Δεν ήθελε να της πει αυτό που έμαθε γιατί ήξερε πως δεν θα αντιδρούσε καθόλου ψύχραιμα και θα έφερνε τα πάνω-κάτω. Από την άλλη, όμως, καταλάβαινε απόλυτα τη θέση της και τα συναισθήματά της και δεν το θεωρούσε σωστό να της κρύψει την αλήθεια.

Τελικά πήρε την απόφαση να της μιλήσει και έτσι της τηλεφώνησε αργά το βράδυ.

«Γιατί δεν το σηκώνεις?» τον ρώτησε εκνευρισμένη. «Πήγες να τους βρεις?»

«Δεν έκανα τίποτα, Μαριάννα. Μην προτρέχεις»

«Το ξέρω πως προσπαθείς να κρατήσεις χαρακτήρα,αλλά δεν νομίζω να μην έψαξες καθόλου για το πού μπορεί να πήγαν»

«Μαριαννα» ξεκίνησε. «Άκουσέ με. Θέλω να κάνουμε μια συμφωνία»

«Έμαθες! Έτσι δεν είναι? Και δεν μου λες τίποτα!»

«Δεν ξέρω και πολλά, μην νομίζεις. Θα πάω να τους βρω, αλλά εσύ δεν θα κουνηθείς από τη θέση σου»

«ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?ΠΕΣ ΜΟΥ!» φώναξε η κοπέλα. «Τόση ώρα ξέρεις και δεν μου λες»

«Δεν θα σου πω προς το παρόν. Θέλω να δω αν είναι καλά η Χριστίνα, αν αυτός της φέρεται σωστά και ...»

«Μια χαρά καλοπερνάει η Χριστίνα σου! Εγώ τον Φίλιππο σκέφτομαι που θα ζοριστεί πολύ να τα βγάλει πέρα μαζί της, έτσι που την είχες μαθημένη εσύ»

«Δεν συνεννοούμαστε» διαπίστωσε απογοητευμένος ο Μίλτος. «Μην απορείς που δεν σου λέω πολλά πράγματα»

Η Μαριάννα ήθελε να πει πολύ χειρότερα, όμως σκέφτηκε πως δεν ήταν η κατάλληλη στιγμή. Θα τον εκνεύριζε και μετά δεν υπήρχε περίπτωση να της ξαναπεί το παραμικρό. «Πότε φεύγεις?» τον ρώτησε.

«Αύριο το πρωί. Αν έχω κάποιο σημαντικό νέο θα σου τηλεφωνήσω εγώ. Σε παρακαλώ πολύ σκέψου καλά κάποια πράγματα. Καληνύχτα» της είπε και το έκλεισε, αρνούμενος να ακούσει τη συνέχεια της κρίσης που την είχε πιάσει. Η Μαριάννα στο θέμα του Φίλιππου έχανε οποιοδήποτε ίχνος λογικής διέθετε. Πολύ φοβόταν πως το ίδιο είχε πάθει και η Χριστίνα...

ΠΙΣΩ...Where stories live. Discover now