Η Ειρήνη έφυγε τόσο αναστατωμένη από τη συνάντησή της με τον Μίλτο, που δεν παρατήρησε τον άντρα της που τους παρακολουθούσε λίγα μέτρα πιο μακριά. Περπάτησε για λίγο ακόμα, σε μια προσπάθεια να της φύγει η ένταση, αλλά δεν μπορούσε να ηρεμήσει. Κάθισε σε ένα παγκάκι και τηλεφώνησε στην αδερφή της.
«Έλα,δεν είμαι καλά» την πήρε από τα μούτρα, προτού η Μαριάννα προλάβει να πει ότιδήποτε.
«Τι έγινε πάλι?» την ρώτησε.
«Η Χριστίνα γύρισε στο σπίτι του Μίλτου! Το διανοείσαι?»
Η Μαριάννα βρήκε πολύ ενδιαφέρουσα την πληροφορία. Όμως δεν σκόπευε να πει ακόμα στην Ειρήνη για την πιθανή επανασύνδεσή της με το Φίλιππο. «Δηλαδή,τα ξαναβρήκαν?» ρώτησε με ελπίδα.
«Εκείνος λέει όχι! Το κάνει,υποτίθεται, για να την βοηθήσει! Αλλά του το ξέκοψα, πως αν δεν την διώξει θα πάω να την βρω και να της τα πω όλα!»
«Ειρήνη,τρελάθηκες?» προσπάθησε να την αποτρέψει η Μαριάννα.
«Μιλάω πολύ σοβαρά! Δεν θα το επιτρέψω να τα ξαναβρούν. Δεν μπορώ να αντέξω κάτι τέτοιο»
«Έτσι θα χάσεις τον άντρα σου και σίγουρα και τον Μίλτο! Δεν είναι λύση αυτό που σκέφτεσαι να κάνεις»
«Ας γίνουν όλα μαντάρα!»
«Εσύ θα φας το κεφάλι σου,Ειρήνη! Αν τον συγχωρήσει και τα ξαναβρούν και εσύ έχεις διαλύσει το σπίτι σου? Το έχεις σκεφτεί αυτό?» της έδωσε και μια άλλη εκδοχή, την οποία δεν είχε σκεφτεί.
«Δεν θα του το συγχωρήσει ποτέ...» είπε, περισσότερο για να το πιστέψει και η ίδια. Ήλπιζε να το έπαιρνε βαριά η Χριστίνα και να μην ήθελε να ξαναδεί το Μίλτο.
«Μην ξεχνάς ότι μιλάμε για τη Χριστίνα. Αυτή είναι τόσο δειλή που προκειμένου να μην μείνει μόνη μπορεί να δεχτεί τα πάντα! Εδώ συγχώρεσε τον Φίλιππο που την κεράτωσε με την κολλητή της. Άνετα μπορεί να καταπιεί και την σχέση που είχε ο Μίλτος μαζί σου»
«Είχε? Δηλαδή πιστεύεις πως τελείωσε?»
«Μην μου πεις ότι ακόμα ελπίζεις...»
«Το μόνο που τελείωσε είναι ο γάμος του με τη Χριστίνα! Και αν δεν τέλειωσε θα κάνω τα πάντα για να τον διαλύσω εγώ!» δήλωσε αποφασισμένη η Ειρήνη και της το έκλεισε στα μούτρα.
« Κάνε ό,τι καταλαβαίνεις....Αρκετά ασχολήθηκα» μονολόγησε η Μαριάννα, ενώ σκεφτόταν πώς θα σέρβιρε στον Φίλιππο ότι η Χριστίνα γύρισε στο Μίλτο, αγνοώντας το μέχρι πού μπορούσε να φτάσει ο καλός της.
ESTÁS LEYENDO
ΠΙΣΩ...
RomanceΗ Χριστίνα και ο Φίλιππος έχουν χωρίσει εδώ και χρόνια, όμως από ό,τι φαίνεται κανείς δεν έχει ξεχάσει. Ο Μίλτος,ο άντρας της Χριστίνας, δεν έχει καταφέρει να πάρει την θέση του Φίλιππου στην καρδιά της. Ο γάμος τους απειλείται όταν το πρώην ζευγάρ...