Κεφάλαιο 15. (α)

250 29 28
                                    

Ο Γιάννης χτυπούσε την πόρτα αρκετή ώρα, μέχρι να αποφασίσει να του ανοίξει η Ηρώ. Ερχόταν με το πάσο της, δείχνοντας αδιάφορη για να τον εκνευρίσει ακόμα περισσότερο.

«Άντε, τόση ώρα χτυπάω» της είπε. «Η Εβελίνα είναι έτοιμη?»

«Κάνει μπάνιο. Κι εγώ στέγνωνα τα μαλλιά μου και δεν σε άκουγα. Πέρασε, αν θες»

«Θέλω να μιλήσουμε για κάτι», έλεγε, ενώ περνούσε στο σαλόνι.

Η Ηρώ κάθισε απέναντί του και περίμενε να ακούσει με περιέργεια τι ήθελε να της πει. «Τι συμβαίνει?» τον ρώτησε.

«Θέλω να προσέχεις τις παρέες της Εβελίνας. Εγώ δεν είμαι κάθε μέρα μαζί της. Αυτή η Νάνσυ, που ήταν κολλητές, αποδείχθηκε ...άντε μην πω!»

«Εγώ μια χαρά προσέχω τις παρέες της, αν και δεν είναι μωρό. Μπορεί να συναναστρέφεται όποιον θέλει»

«Δεν είναι, όμως και ενήλικη! Φέτος δίνει Πανελλήνιες, πρέπει να είναι συγκεντρωμένη και να μην έχει κακές επιρροές»

«Εντάξει, θα προσέχω» του υποσχέθηκε ειρωνικά.

«Να το δούμε αυτό...»

«Εγώ κοιτάω το σπίτι μου και εσύ να κοιτάς το δικό σου» του πέταξε τη μπηχτή που τόση ώρα συγκρατούσε.

«Η Εβελίνα μας αφορά και τους δύο. Δεν υπάρχει σπίτι μου και σπίτι σου σε αυτό το θέμα»

«Μα δεν μιλάω για την Εβελίνα»

«Αλλά για ποιον?»

«Για τη γυναίκα σου»

«Τι σε έπιασε πάλι με την Ειρήνη?» αντέδρασε ο Γιάννης. «Δεν βαρέθηκες να την κακολογείς?»

«Γιάννη, μπορεί να χωρίσαμε αλλά εγώ σε νοιάζομαι σαν άνθρωπο» ξεκίνησε να του λέει.

«Τώρα αυτό τι αστείο είναι?»

«Είσαι ο πατέρας του παιδιού μου. Το να είσαι εσύ καλά έχει άμεση σχέση και με την Εβελίνα» συνέχισε, αλλά δεν φαινόταν πειστική.

«Δεν καταλαβαίνω, όμως τι θες να πεις!» αγανάκτησε ο Γιάννης.

«Ήρθε από εδώ η Νάνσυ και μας έλεγε διάφορα ότι η Ειρήνη είχε περάσει από το φροντιστήριο να δει τον Μίλτο και...»

«Ναι, αυτό το ξέρω. Πού το πας?»

«Είπε ότι εκνευρίστηκε όταν τους είδε μαζί. Η Ειρήνη νευρίασε, δηλαδή, όταν είδε τη Νάνσυ με το Μίλτο»

«Λογικό μου φαίνεται» σχολίασε ο Γιάννης. «Αν του κόλλαγε δημοσίως, σίγουρα δεν θα ήταν και ό,τι καλύτερο. Η μικρή του είχε γίνει στενός κορσές, μου τα είπε και ο ίδιος ο Μίλτος»

ΠΙΣΩ...Où les histoires vivent. Découvrez maintenant