Η σκέψη της Ειρήνης δεν μπορούσε να φύγει ούτε για μια στιγμή από αυτό που είχε ανακαλύψει στο γραφείο του αδερφού της. Τι σχέση μπορεί να είχε ο Δημήτρης με τη Χριστίνα,ώστε να κρατάει μια φωτογραφία της στο γραφείο του, και μάλιστα παλιά? Δεν θυμοταν καμιά ιδιαίτερη επαφή μεταξύ Δημήτρη και Χριστίνας. Φαίνονταν να έχουν τις τυπικές σχέσεις ,ούτε καν στενή φιλία. Εξάλλου μετά το γάμο της με τον Μίλτο,η γυναίκα δεν είχε βρεθεί πολλές φορές με τον Δημήτρη. Μήπως ήταν και αυτός ερωτευμένος μαζί της? Ενώ το μυαλό της ταξίδευε εκεί,δεν έδινε σημασία σε όσα της έλεγε η Μαριάννα.
«Ειρήνη,με ακούς?» την ρώτησε η αδερφή της,που παρατήρησε πως ήταν αφηρημένη.
«Τι?» έκανε η Ειρήνη,επιβεβαιώνοντας τη Μαριάννα.
«Τι συμβαίνει?Είσαι κάπως εδώ και λίγες ώρες»
«Τον αδερφό μας χάσαμε,πώς θες να είμαι?»
«Συμβαίνει κάτι με εσένα και τον Γιάννη? Μην νομίζεις πως δεν το παρατήρησα. Γι αυτό είσαι έτσι»
«Τον Γιάννη θα σκέφτομαι τώρα?» είπε αυθόρμητα η Ειρήνη και η Μαριάννα την κοίταξε ξαφνιασμένη.
«Είναι ο άντρας σου,πώς μιλάς έτσι γι αυτόν? Είστε μαλωμένοι?» την ρώτησε.
«Ναι,για να σου απαντήσω σε αυτό που με ρωτάς. Αλλά δεν είμαι έτσι γι αυτό. Έχω σοβαρότερα προβλήματα»
«Δεν σε απασχολεί καθόλου ο γάμος σου,εγώ αυτό έχω καταλάβει. Και δεν είναι η πρώτη φορά που το βλέπω» παρατήρησε η Μαριάννα.
«Μαριάννα,καταλαβαίνεις τι μας συνέβη? Θα καθόμαστε και θα συζητάμε τώρα για εμένα και τον Γιάννη?» αρπάχτηκε η Ειρήνη.
«Ποτέ δεν συζητάς για τον Γιάννη και γενικά για...»
«Τέλος! Δεν θέλω να μιλήσω γι αυτό» έκοψε τη συζήτηση.
«Ειρηνη, ο αδερφός μας δεν ζει πια. Χάσαμε ένα στήριγμα,ας μην διαλύσουμε κι άλλο τις ζωές μας. Σε παρακαλώ,κοίτα τι θα κάνεις με τον άντρα σου. Μην τον χάσεις κι αυτόν»
«Εσύ τι θα κάνεις με αυτόν που έμπλεξες?» πέρασε στην αντεπίθεση η Ειρήνη. «Είπα να μην το σχολιάσω, αλλά δεν μπορώ να σε βλέπω να μου κάνεις μαθήματα, ενώ εσύ είσαι με τον Φίλιππο»
«Μανία να τα βάζετε όλοι με τον Φίλιππο. Είδατε πως είναι κοντά μου αυτές τις ώρες. Ήθελε να έρθει και στο σπίτι, αλλά επειδή ξέρω πως ο Μίλτος θα το πάρει στραβά,του είπα να μην το κάνει» εξήγησε η Μαριάννα.
ESTÁS LEYENDO
ΠΙΣΩ...
RomanceΗ Χριστίνα και ο Φίλιππος έχουν χωρίσει εδώ και χρόνια, όμως από ό,τι φαίνεται κανείς δεν έχει ξεχάσει. Ο Μίλτος,ο άντρας της Χριστίνας, δεν έχει καταφέρει να πάρει την θέση του Φίλιππου στην καρδιά της. Ο γάμος τους απειλείται όταν το πρώην ζευγάρ...