Κεφάλαιο 12. (α)

262 29 30
                                    


«Τι γίνεται? Υποτίθεται ήρθαμε εδώ για να μιλήσουμε και να κάνουμε ένα διάλειμμα από το διάβασμα. Γιατί μουγκάθηκες?» παραπονέθηκε η Νάνσυ στην Εβελίνα.

«Χώρισα με τον Στράτο» της ανακοίνωσε. «Του εξήγησα τους λόγους μου και είναι έξαλλος μαζί μου. Δεν θέλει να μιλάμε ούτε φιλικά»

«Κλασικό ηλίθιο αγοράκι. Δεν έπρεπε να ασχοληθείς εξαρχής,στο είχα πει. Να με ακούς εμένα, έχω μια πείρα παραπάνω»

«Τέλος πάντων...» είπε και ξεφύσηξε. «Έχω σοβαρότερα προβλήματα τώρα. Ο πατέρας μου είναι στο χωριό της Ειρήνης και η μάνα μου με έχει πρήξει. Θέλει παραπάνω λεφτά και ποιος θα τον καταφέρει να τα δώσει? Εγώ...»

«Ε και?»

«Άργησε να γυρίσει. Νόμιζα ότι σε μια δυο μέρες θα ήταν πίσω»

«Κάτι θα έγινε εκεί»

«Σίγουρα...» συμφώνησε η Εβελίνα. «Έχουμε τα προβλήματά μας και έχουμε και την Ειρήνη να απασχολεί τον πατέρα μου για τα οικογενειακά της»

Η Νάνσυ αντί για απάντηση πήρε μια ειρωνική γκριμάτσα. «Τα οικογενειακά της και τα γκομενικά της μη σου πω» μουρμούρισε. Η Εβελινα αντιλήφθηκε πως κάτι ήθελε να πει αλλά δεν άκουσε καθαρά.

«Τι λες?»

«Λέω πως υπό φυσιολογικές συνθήκες ο πατέρας σου θα ήταν πίσω. Για να μην την αφήνει μόνη της με το Μίλτο κάτι έγινε. Μπορεί και να ζηλεύει» δεν άντεξε να μην πετάξει την μπηχτή της.

«Να ζηλεύει? Την Ειρήνη?»

«Ε,ποια? Τη γειτόνισσα?»

«Να πιστεύει δηλαδή ότι η Ειρήνη με το Μίλτο θα μπορούσαν να...» η κοπέλα γέλασε χωρίς να ολοκληρώσει την κουβέντα της. «Αποκλείεται»

«Πώς σου φαίνεται τόσο απίθανο?»

«Ο Μίλτος είναι κολλημένος με τη Χριστίνα εδώ και χρόνια. Αυτό ξέρω από τον πατέρα μου»

«Ναι,αλλά τώρα αυτή τον παράτησε. Και είναι πολύ εύκολο να πέσει στα δίχτυα της πρώτης που θα πάει να τον παρηγορήσει»

«Και αυτή θα είναι η Ειρήνη,θες να μου πεις? Από πού κι ως πού?»

Η Νάνσυ προτίμησε να μην της αναφέρει τη συνάντησή τους στο φροντιστήριο. Ήθελε πρώτα να επιβεβαιωθεί πως ο Μίλτος θα έπεφτε στην αγκαλιά της και αν δεν τα κατάφερνε τότε θα άνοιγαν οι ασκοί του Αιόλου.

«Ξέρω γω...επειδή είναι η πιο κοντινή γυναίκα στον κύκλο του. Τουλάχιστον από όσο ξέρω»

ΠΙΣΩ...Kde žijí příběhy. Začni objevovat