Η Χριστίνα βρισκόταν για ώρες καθισμένη σε ένα παγκάκι, φέρνοντας στο μυαλό της συνεχώς τα λόγια του Φώτη. Ήταν έξαλλη από το φτηνό κόλπο της Ειρήνης, που από ό,τι φάνηκε δεν το υπερασπιζόταν ούτε ο φίλος της. «Αγαπιόμαστε? Εγώ και ο Μίλτος αγαπιόμαστε ακόμα?» σκεφτόταν και δεν ήξερε πια ούτε η ίδια τι αισθανόταν. Ποτέ δεν ήταν ερωτευμένη μαζί του, τον αγαπούσε και τον εκτιμούσε αλλά ούτε στο ελάχιστο δεν αισθάνθηκε αυτό που είχε με τον Φίλιππο. Από τη στιγμή,όμως,που τον είδε με την Ειρήνη ενοχλήθηκε πολύ περισσότερο από όσο περίμενε.
Ίσως αν μιλούσε μαζί του να έπαιρνε κάποιες απαντήσεις, όπως της έλεγε ο Φώτης. Αυτό που σκεφτόταν από την προηγούμενη μέρα, δεν έπαιρνε άλλη αναβολή. Δεν είχε αποφασίσει αν θα του αποκάλυπτε το σχέδιο που έστησε η Ειρήνη, γιατί της φαινόταν αρκετά φτηνό να κάνει κάτι τέτοιο. Θα συζητούσαν μόνο για τους ίδιους και δεν θα έμπλεκαν τρίτους, όσο γινόταν αυτό... Κάλεσε αμέσως τον αριθμό του, πριν το μετανιώσει.
«Τι έχεις?» ρώτησε ο Μίλτος την Ειρήνη, που φαινόταν κακοδιάθετη.
«Φοβάμαι μην σε χάσω» του εξομολογήθηκε.
«Πώς σου ήρθε αυτό?»
«Δεν ξέρω... Ίσως επειδή ποτέ δεν σε είχα όπως ήθελα. Και φοβάμαι πως δεν θα κρατήσει»
«Στο χέρι μας είναι» της τόνισε. «Αν είμαστε σωστοί ο ένας με τον άλλον» συμπλήρωσε, επηρεασμένος από όσα την άκουσε να λέει στο τηλέφωνο.
«Το θέμα είναι να μας αφήσουν ήσυχους»
«Ειρήνη, μπορείς να γίνεις λίγο πιο ξεκάθαρη?» της ζήτησε. «Τι φοβάσαι? Ότι θα γυρίσω στη Χριστίνα?» την ρώτησε ευθέως και την είδε να χλωμιάζει.
«Μην το λες αυτό, δεν θέλω ούτε να το ακούω» απάντησε ταραγμένη, ενώ το χρώμα της ακόμα δεν είχε επανέλθει.
«Το σκέφτεσαι,όμως και σε βασανίζει. Γιατί δεν το παραδέχεσαι?» την ρώτησε,αλλά απάντηση δεν πήρε. Η Ειρήνη πετάχτηκε αμέσως από τον καναπέ και έτρεξε στο μπάνιο.
«Ειρήνη!» της είπε και την ακολούθησε, αλλά εκείνη είχε κλείσει την πόρτα. «Είσαι καλά?» ρωτούσε με αγωνία, χωρίς να πάρει είδηση ότι το κινητό του χτυπούσε.
«Καλά είμαι» απάντησε, αλλά δεν ακουγόταν και πολύ σίγουρη. «Ανακατεύτηκα»
Ο Μίλτος εξακολουθώντας να ανησυχεί, γύρισε στο σαλόνι. Τότε διαπίστωσε πως είχε μια αναπάντητη κλήση από τη Χριστίνα και το αίμα του πάγωσε. Ήθελε τόσο πολύ να την καλέσει αμέσως πίσω, όμως η παρουσία της Ειρήνης δεν του το έκανε καθόλου εύκολο. Σίγουρα θα το έπαιρνε άσχημα, ειδικά σε αυτή τη φάση που ήταν τώρα, που δεν ένιωθε καλά και βασανιζόταν από τις ανασφάλειές της σε σημείο να αρρωστήσει κιόλας.
VOUS LISEZ
ΠΙΣΩ...
Roman d'amourΗ Χριστίνα και ο Φίλιππος έχουν χωρίσει εδώ και χρόνια, όμως από ό,τι φαίνεται κανείς δεν έχει ξεχάσει. Ο Μίλτος,ο άντρας της Χριστίνας, δεν έχει καταφέρει να πάρει την θέση του Φίλιππου στην καρδιά της. Ο γάμος τους απειλείται όταν το πρώην ζευγάρ...