«Δεν μπορώ να την αφήσω ούτε μισή μέρα παραπάνω» δήλωσε η Ειρήνη. «Δεν χρειάζεται, όμως, να αναστατωθείς εσύ» συμπλήρωσε μετά από λίγη σκέψη. «Θα έρθει και ο Γιάννης»
«Κι εγώ δεν μπορώ να σας αφήσω μόνες, θα τσακωθείτε και θα γίνουν χειρότερα τα πράγματα»
«Γι αυτό θες να έρθεις ή για να μάθεις πού είναι η Χριστίνα?» τον ρώτησε ευθέως η Ειρήνη.
Ο Μίλτος έχασε προς στιγμή τη μιλιά του. Τελικά δεν μπορούσε να κρυφτεί από τη φίλη του, παρά το γεγονός πως εκείνη έδειχνε να έχει τα μυστικά της. «Και πριν λίγο καιρό έμαθα και κατάλαβα πως δεν έχει σημασία»
«Δυο λεπτά» τους διέκοψε ο Γιάννης και απευθύνθηκε στη γυναίκα του. «Μην εκνευρίζεσαι, σε παρακαλώ πολύ. Κάθισε λίγο να σκεφτείς και να ηρεμήσεις και θα πάμε μαζί»
«Δεν γίνεται αυτό, σου το εξήγησα!» επέμενε η Ειρήνη. «Θα πάω αύριο κιόλας. Όποιος θέλει να έρθει ας έρθει. Εγώ μπορώ και μόνη μου, μην φέρνετε την καταστροφή» είπε αποφασισμένη, όμως την κουβέντα τους διέκοψε το τηλέφωνό της που χτυπούσε. « Ο σκηνοθέτης μου είναι» εξήγησε κοιτώντας την οθόνη του κινητού της. «Άντε να του εξηγήσω πως θα πρέπει να λείψω ξανά»
Αφού η Ειρήνη απομακρύνθηκε, ο Γιάννης γύρισε στον Μίλτο. «Επιμένεις να πας μαζί της?» τον ρώτησε ξανά.
«Ναι» απάντησε με βεβαιότητα.
«Θες να μάθεις πού είναι η Χριστίνα? Σε εμένα μπορείς να μιλήσεις...»
«Δεν ξέρω αν θέλω, ούτε τι θα κάνω αν το μάθω» είπε με ειλικρίνεια ο Μίλτος. «Δεν σου κρύβω ότι αναστατώθηκα με αυτή τη συζήτηση»
«Το κατάλαβα. Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να ξεπεραστεί αυτή η κατάσταση. Δεν σου αξίζει»
«Γι αυτό προσπαθώ, αλλά μερικές φορές νομίζω ότι δεν θα γίνει ποτέ»
«Το έβλεπα πόσο την αγαπούσες. Και η Ειρήνη το ξέρει. Μην κοιτάς που τσατίζεται. Δεν θέλει να πληγωθείς» την δικαιολόγησε.
«Το ξέρω. Ούτε εγώ θέλω να στενοχωριέται και φοβάμαι να την αφήσω να φύγει μόνη της. Θα φροντίσω να είναι όλα καλά μέχρι να έρθεις» του υποσχέθηκε.
«Δεν θα αργήσω πολύ» τον καθησύχασε.
Σταμάτησαν να μιλούν όταν αντιλήφθηκαν την παρουσία της Ειρήνης.
«Τι έγινε?» ρώτησε ο Γιάννης.
«Παραιτήθηκα» τους ανακοίνωσε. «Πριν προλάβουν να μου δώσουν πόδι»
ESTÁS LEYENDO
ΠΙΣΩ...
RomanceΗ Χριστίνα και ο Φίλιππος έχουν χωρίσει εδώ και χρόνια, όμως από ό,τι φαίνεται κανείς δεν έχει ξεχάσει. Ο Μίλτος,ο άντρας της Χριστίνας, δεν έχει καταφέρει να πάρει την θέση του Φίλιππου στην καρδιά της. Ο γάμος τους απειλείται όταν το πρώην ζευγάρ...