Κεφάλαιο 18. (α)

268 36 13
                                    

Η Χριστίνα περίμενε να ακούσει, αλλά δεν έβλεπε να βγαίνει λέξη από το στόμα του. «Με ανησυχείς» του είπε τελικά.

Ο Μίλτος προσπαθούσε να βρει τη δύναμη να της πει την αλήθεια,αλλά ήταν πολύ πιο δύσκολο από ότι φανταζόταν. «Να, έχει γίνει μια παρεξήγηση»

«Τι παρεξήγηση?»

«Μια φίλη της Εβελίνας, μαθήτριά μου, με φλέρταρε. Και επειδή δεν ενέδωσα, άρχισε να διαδίδει πως έτρεχε κάτι μεταξύ μας» της είπε τη μισή αλήθεια. « Η Εβελίνα το πίστεψε, το είπε στο Γιάννη, και εκείνος μάλλον...»

«Είναι δυνατόν να πιστεύουν κάτι τέτοιο?» ρώτησε η Χριστίνα, που της φαινόταν αδιανόητο να έκανε κάτι ο Μίλτος με μαθήτριά του.

«Όπως βλέπεις... Εγώ δεν έκανα τίποτα με αυτό το κορίτσι» της ορκίστηκε.

«Δεν χρειαζόταν καν να μου το πεις αυτό. Είμαι βέβαιη πως δεν θα κοίταζες ποτέ μαθήτριά σου» είπε με σιγουριά. Ο Μίλτος ένιωθε όλο και πιο φριχτά. Η Χριστίνα έβαζε το χέρι της στη φωτιά και εκείνος της έκρυβε τόσα πράγματα. «Μην στενοχωριέσαι, θα λυθεί η παρεξήγηση» προσπάθησε να τον ηρεμήσει. «Πάμε τώρα»


Ο Φίλιππος το ίδιο βράδυ βρισκόταν στην είσοδο της πολυκατοικίας του Μίλτου. «Ώστε γυρίσαμε στο σπιτάκι μας κυρία Χριστίνα» σκεφτόταν. Η κατάσταση αυτή,όμως,δεν θα κρατούσε για πολύ. Είχε σκοπό να διαλύσει οριστικά αυτό το ζευγάρι. Δεν δεχόταν πως με το σχέδιό του έκανε μια τρύπα στο νερό και ίσως κιόλας αυτό να δυνάμωσε τη σχέση τους. Ήταν τόσο θολωμένος που είχε φτάσει εκεί χωρίς να έχει στο μυαλό του κάποιο σχέδιο.

«Τι κάνεις εσύ εδώ?» άκουσε μια γυναικεία φωνή. Γύρισε και είδε την Ειρήνη με μια βαλίτσα και τότε άρχισε να καταλαβαίνει πως τα πράγματα δεν ήταν όπως του τα είπε η Μαριάννα.

«Εσύ τι κάνεις εδώ και μάλιστα με τα πράγματά σου?» την ρώτησε αντί για απάντηση.

«Αρκετές φασαρίες προκάλεσες... Πάρε δρόμο και μην κάνεις αδιάκριτες ερωτήσεις»

«Εγώ βλέπω πως μια χαρά επωφελήθηκες από όσα έκανα. Μην είσαι αχάριστη» έλεγε, ενώ την παρατηρούσε καλύτερα. «Πάνω είναι αυτός?»

«Να τον αφήσεις ήσυχο. Τι θες πια από την ζωή του?»

«Νόμιζα ότι έμενε με τη Χριστίνα. Έτσι μου είπε ένα πουλάκι»

«Πού το έμαθες εσύ αυτό?» παραξενεύτηκε η Ειρήνη.

«Άρα ισχύει? Μένει εδώ η Χριστίνα και έρχεσαι κι εσύ? Τόσο πολιτισμένοι πια?»

ΠΙΣΩ...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora