Η Ειρήνη δεν περίμενε με τίποτα να ακούσει κάτι τέτοιο. Η απογοήτευσή της ήταν τεράστια. Ο Μίλτος την έγραψε κανονικότατα για να πάει να βρει τη Χριστίνα και τώρα ο Γιάννης, που τον είχε δεδομένο, της έλεγε ότι είχε πάει με άλλη.
«Τι λες? Πότε? Με ποια?» του φώναξε. «ΛΕΓΕ!»
«Με μια κοπέλα που γνώρισα κάπου έξω. Όταν έλειπες στο χωριό, είχα βγει ένα βράδυ έξω και τη γνώρισα σε ένα μπαρ»
«Εδώ απέναντι? Μπορεί να είναι και στη γειτονιά μας,δηλαδή»
«Δεν ξέρω πού μένει και δεν έχει σημασία. Δεν ήταν κάτι σοβαρό, έγινε μια-δυο φορές»
«Μία ή δύο? Ή μήπως και παραπάνω?» τον ρώτησε, αλλά δεν πήρε άμεσα απάντηση και αυτό την εκνεύρισε απίστευτα. «Λέγε,ρε γαμώτο!» του φώναξε και έπεσε πάνω του, χτυπώντας τον.
Ο Γιάννης την απομάκρυνε ενοχλημένος από το γεγονός ότι ήταν έτοιμη να τον καταδικάσει, ενώ κι εκείνη του έκρυβε πράγματα. «Είπαμε θα το συζητήσουμε ήρεμα!»
«Μου λες ότι με κεράτωσες και τι θες να σου πω? Μπράβο? Έλειπα γιατί είχα χάσει τον αδερφό μου και εσύ τριγυρνούσες με άλλες!»
«Δεν έχει ξαναγίνει ποτέ» της ορκίστηκε. «Ήθελα να σου το πω, να το βγάλω από μέσα μου»
«Εσύ να το βγάλεις από μέσα σου κι εγώ να υποφέρω! Να αναρωτιέμαι τι δεν έκανα καλά και ο άντρας μου πηδάει το κάθε τσουλάκι που γνωρίζει έξω»
«Είσαι υπερβολική. Σου είπα έτυχε»
«Δεν έτυχε! Κάποιο λόγο είχες για να το κάνεις αυτό. Και απορώ πώς δεν μου έχεις ρίξει ήδη τις ευθύνες για να νιώσεις καλύτερα»
«Αν ήμουν ευθυνόφοβος, δεν θα σου έλεγα καν την αλήθεια, Ειρήνη. Εγώ θέλω να είμαι ειλικρινής μαζί σου. Εσύ, αν με απατούσες...»
«Εγώ δεν θα σε απατούσα ποτέ! Θα έπρεπε να ντρέπεσαι και μόνο που το υποθέτεις!»
«Λέω, αν...»
«Να μην λες! Εγώ δεν είμαι σαν την πρώην σου!» είπε θιγμένη. «Ούτε σαν αυτή την βρωμιάρα που γνώρισες, που πάει με παντρεμένους!»
«Δεν ήξερε ότι είμαι παντρεμένος»
«Α, ωραία, δεν το ανέφερες καν, δηλαδή! Τόσο γραμμένη με έχεις!»
«Ειρήνη,μπορείς να ηρεμήσεις?» της ζήτησε.
«Όχι, δεν μπορώ! Με πρόδωσες! Και μάλιστα σε μια δύσκολη περίοδο της ζωής μου! Ντροπή σου»
BẠN ĐANG ĐỌC
ΠΙΣΩ...
Lãng mạnΗ Χριστίνα και ο Φίλιππος έχουν χωρίσει εδώ και χρόνια, όμως από ό,τι φαίνεται κανείς δεν έχει ξεχάσει. Ο Μίλτος,ο άντρας της Χριστίνας, δεν έχει καταφέρει να πάρει την θέση του Φίλιππου στην καρδιά της. Ο γάμος τους απειλείται όταν το πρώην ζευγάρ...