Κεφάλαιο 20. (Τελευταίο) - (β)

372 34 20
                                    

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Το κεφάλαιο αυτό έχει 3 μέρη. Το γ θα είναι το τελευταίο, όχι το β όπως στα προηγούμενα.


Αφού δεν είχε ύπνο, ξεκίνησε για τον σταθμό των ΚΤΕΛ πολύ νωρίτερα από την ώρα που θα έφευγε ο Μίλτος. Δεν είχε ιδέα αν θα τον έβρισκε μόνο του ή με την Ειρήνη, ούτε για την αντίδρασή του όταν θα την έβλεπε μπροστά του. Αποφάσισε να ενδώσει στην παρόρμησή της, χωρίς να έχει κάποιο συγκεκριμένο σκοπό. Το μόνο που ήξερε ήταν πως δεν ήθελε να τον αφήσει να φύγει πριν μιλήσουν ανοιχτά. Από εκεί που αμφιταλαντευόταν για το αν θα τον άφηνε να της εξηγήσει, τώρα ήταν βέβαιη πως δεν έπρεπε να μείνουν αναπάντητα τα ερωτήματά της. Δεν την ένοιαζε αν ήταν και η Ειρήνη μαζί, στο κάτω κάτω εκείνη της είχε φερθεί πολύ χειρότερα με το κόλπο που έστησε με το Φώτη.

Βημάτιζε πάνω κάτω από την αγωνία της, μέχρι που είδε ένα γνωστό πρόσωπο να έρχεται προς το μέρος της, και μάλιστα με άγριες διαθέσεις.

«Ειρήνη!» είπε.

«Θα το έκανες,ε? Θα ερχόσουν να τον βρεις και να τον σταματήσεις! Τόσο μεγάλο θράσος!» της φώναξε.

«Δεν καταλαβαίνω, τι συμβαίνει...» προσπαθούσε να βγάλει άκρη η Χριστίνα, ενώ έψαχνε με το βλέμμα της τον Μίλτο.

«Ωραία, ας μην χάνουμε το χρόνο μας με άλλα ψέματα. Εγώ είπα στον Φώτη να σου πει ότι τάχα μου θα φύγει σήμερα από εδώ ο Μίλτος. Ο νέος σου φίλος είναι χρόνια γνωστός μου και μου έκανε μια εξυπηρέτηση»

«Το ξέρω πολύ καλά αυτό. Μου το παραδέχτηκε ο ίδιος»

«Αυτό που δεν παραδέχτηκε είναι πως συνεχίζει να κάνει ό,τι του λέω»

«Δεν είναι ο Φώτης το θέμα μας!» της υπενθύμισε η Χριστίνα. «Τουλάχιστον για τώρα, γιατί κάποια στιγμή θα το συζητήσουμε κι αυτό. Δεν θα περάσει έτσι»

«Σωστά. Κοίτα να δεις που τελικά συνεννοούμαστε. Κανονικά έπρεπε να σου πω ότι έφυγε για Αμερική και να κάνεις ολόκληρο ταξίδι για να φας τα μούτρα σου»

«Και αν μιλούσα με το Μίλτο και μου έλεγε τι συμβαίνει? Αυτό δεν σου περνάει από το μυαλό? Αλήθεια, ξέρει τι κάνεις πίσω από την πλάτη του?»

«Με το Μίλτο δεν μιλάτε πλέον και πολύ καλά κάνετε. Τελειώσατε. Ο αντρούλης σου είναι ερωτευμένος μαζί μου και θα μπορούσε να ήταν δικός μου άντρας, αν δεν ήσουν τότε εσύ»

«Δεν ξέρω τι συνέβαινε με εσένα και τον Μίλτο και αυτό αν θέλω θα το μάθω από εκείνον. Για μένα εσύ είσαι μια ξένη. Μου παρίστανες τη φίλη, ενώ ήθελες τον άντρα μου και τώρα εξακολουθείς να παίζεις παιχνίδια εις βάρος μου. Όσο για το αν μιλάμε με το Μίλτο, αυτό δεν το ξέρεις μάλλον. Του τηλεφώνησα για να μιλήσουμε και δεν το σήκωσε. Μου άφησε χθες, όμως, μήνυμα» της είπε και την είδε να γίνεται κάτασπρη. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα είχε χάσει όλο τον τσαμπουκά με τον οποίο είχε έρθει. « Δεν το ήξερες αυτό,σωστα?»

ΠΙΣΩ...Où les histoires vivent. Découvrez maintenant