Κεφάλαιο 9. (β)

261 29 14
                                    

«Ήθελα κάποια στιγμή να μιλήσουμε γι αυτό το θέμα» της εξομολογήθηκε ο Μίλτος.

«Ο Γιάννης σου το ζήτησε?»

«Ναι» παραδέχτηκε. «Σε αγαπάει»

«Δεν είμαι και τόσο σίγουρη γι αυτό» διαφώνησε η Ειρήνη.

«Γιατί? Αν δεν γίνομαι αδιάκριτος...»

«Ας πούμε ότι δεν αισθάνθηκα ποτέ να είμαι η προτεραιότητά του. Ήξερα από την αρχή πως έχει μια κόρη και πως προερχόταν από διαλυμένο γάμο. Εγώ μάλλον ήμουν η γυναίκα που θα του πρόσφερε την ασφάλεια και την ηρεμία»

«Δεν νομίζω ότι το βλέπει έτσι. Και τότε...» ρώτησε αυτό που ήθελε και τον έκαιγε περισσότερο «...πώς δέχτηκες να τον παντρευτείς?»

Η Ειρήνη δεν απάντησε αμέσως. Για την ακρίβεια, φαινόταν πως σχεδίαζε με προσοχή την απάντησή της. «Γνωριστήκαμε τον πρώτο καιρό που ήρθα στην Αθήνα. Ένιωθα πολύ μόνη εκείνο το διάστημα, δεν είχα κανέναν...»

«Δεν είναι λόγος αυτός για να παντρευτείς κάποιον» της είπε. Πραγματικά, η Ειρήνη δεν φαινόταν άτομο που παίρνει επιπόλαιες αποφάσεις και δεν περίμενε με τίποτα την απάντησή της.

«Για μένα ήταν» υπερασπίστηκε την επιλογή της.

«Δηλαδή ,δεν τον αγαπάς?» προσπάθησε να καταλάβει.

«Είναι ο άντρας μου, λες να μην τον νοιάζομαι?»

«Περισσότερο σαν να είναι συγγενής μιλάς για εκείνον» παρατήρησε.

«Μακάρι να μπορούσα να σου εξηγήσω» του απάντησε και τον κοίταξε στα μάτια με έναν τρόπο που ο Μίλτος δεν είχε παρατηρήσει ποτέ. Ένιωσε αμηχανία, χωρίς να μπορέσει να το εξηγήσει στον εαυτό του. Η Ειρήνη του έπιασε το χέρι και το χάιδεψε τρυφερά. Της ανταπέδωσε και ενώ εκείνη ερχόταν να καθίσει πιο κοντά του, η Μαριάννα εμφανίστηκε στο σαλόνι. Για κάποιο λόγο, ο Μίλτος ενοχλήθηκε και το ίδιο μπορούσε να πει και για την Ειρήνη.

«Τι συμβαίνει?» τους ρώτησε η Μαριάννα.

«Εσύ να μας πεις» πέρασε η Ειρήνη στην αντεπίθεση. «Θα ετοιμαστείς να κάνεις την μεγαλύτερη βλακεία της ζωής σου?»

«Αν εννοείς το ταξίδι μου στην Ξάνθη, αυτό ακριβώς θα κάνω. Έκλεισα ήδη εισιτήρια» ανακοίνωσε και γύρισε στον Μίλτο. «Θέλω να ξέρω αν θα έρθεις κι εσύ»

«Δεν θα έρθω» απάντησε ο Μίλτος. «Και καλό θα ήταν να μην πας ούτε εσύ?»

«Μάλλον βρίσκεις περισσότερο ενδιαφέρον εδώ» τον ειρωνεύτηκε.

ΠΙΣΩ...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora